Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneH skriver: Du skal ikke undskylde... det var jo fordi jeg blev glad
Du skal ikke undskylde... det var jo fordi jeg blev glad
åhhh - på den måde. Jeg tuder også altid af glæde...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneH skriver: Jeg vil rigtig gerne med og jeg har stemt på alle dato'erne. Men jeg har fuldforståelse for hvis der er nogen af jer som vil have det svært med at jeg kommer med. Så i SKAL sige fra hvis i har noget imod det.
Jeg vil rigtig gerne med og jeg har stemt på alle dato'erne. Men jeg har fuldforståelse for hvis der er nogen af jer som vil have det svært med at jeg kommer med.
Så i SKAL sige fra hvis i har noget imod det.
Du SKAL komme!! Vi har jo brug for en, der kan bidrage med en succeshistorie
Lisbeth1985 skriver: Du SKAL komme!! Vi har jo brug for en, der kan bidrage med en succeshistorie
ja lige præcis
Du skal da helt klart komme - en gang BIBer altid BIBer Desuden er det faktisk rart at se nogle på den anden side.
Ihhh.... så kommer jeg
nielsen80 skriver: Du skal da helt klart komme - en gang BIBer altid BIBer Desuden er det faktisk rart at se nogle på den anden side.
Føler mig også i den grad en del af denne gruppe.
Jeg har jo ikke været med her, mens vi var i behandling, men vil egentlig gerne møde jer andre.
Men kun hvis det er ok, har jo svært ved ikke at tale om Daniel
Nessie skriver: Jeg har jo ikke været med her, mens vi var i behandling, men vil egentlig gerne møde jer andre. Men kun hvis det er ok, har jo svært ved ikke at tale om Daniel
Jeg har stemt 9 og 16 oktober.Hvis jeg altså stadig er velkommenVil så gerne møde jeg skønne piger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128