Sikke en ammehjerne:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2009

LotteN

Det rabler bare for mig, jeg er stoppet med og amme, så kan ikke lige forstå hvad der sker - ammehjernen burde være væk nu

Jeg lavede havregrød til Lærke imrges og da hun har spist, vil jeg så ud og spise... jeg tager minimælken ud og kan ikke forstå hvor den karton med sødmælk er henne, for jeg havde jo lige brugt den... den var ikke i køleskabet.. fattede det ikke. Da jeg så har spist og vasket op efter havregrøden, åbner jeg skabet for at sætte noget på plads - vupti, der stod en liter sødmælk - nøj jeg følte mig dum!!!

Bare lige en lille sjov en her til aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

Mormilla

LotteN skriver:

Det rabler bare for mig, jeg er stoppet med og amme, så kan ikke lige forstå hvad der sker - ammehjernen burde være væk nu

Jeg lavede havregrød til Lærke imrges og da hun har spist, vil jeg så ud og spise... jeg tager minimælken ud og kan ikke forstå hvor den karton med sødmælk er henne, for jeg havde jo lige brugt den... den var ikke i køleskabet.. fattede det ikke. Da jeg så har spist og vasket op efter havregrøden, åbner jeg skabet for at sætte noget på plads - vupti, der stod en liter sødmælk - nøj jeg følte mig dum!!!

Bare lige en lille sjov en her til aften

Ej hvor sjovt LOL

Anmeld

12. januar 2009

bette

hahaha ej sorry men kunne lige se det for mig.. griner

Anmeld

12. januar 2009

LotteN

bette skriver:

hahaha ej sorry men kunne lige se det for mig.. griner

jeg stod også ude og køkkenet og grinede for mig selv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.