Linus er nu 10 måneder gammel - ANER IKKE hvor de blev af!
Han vejer +12 kg, og er en laaaang dreng, som bruger str. 86 i tøj, og har gjort det længe.
Han spiser godt, sover godt ( i hvert fald bedre end førhen ), og er rigtig god til at lege selv, sammen med andre børn og sammen med mor og Peter (Peter er min kæreste).
Han kravler på livet løs, rejser sig op ad alt (hvilket kan give lidt farlige situationer), går rundt om sofabordet og er dygtig til at gå med hjælp fra en, som holder ham i hænderne.
Jeg troede aldrig, at jeg kunne glemme hvordan det var, da han var helt ny og spæd, men med alle de ting, som han pludselig kan, ja så må jeg indrømme at jeg slet ikke kan huske, da han bare 'lå og kiggede' og ikke kunne ret meget andet. Selvom det giver STRESS at have sådan en ballade-bølle i huset, så ELSKER jeg ham mere og mere for hver dag 
D. 1/8 startede han i DP, og det går ganske fint. Han elsker at være der, selvom han græder 1 min. hver morgen når jeg har kysset ham farvel, og han har vinket til mig ud af vinduet. Det kommer sikkert, at han holder op med det... det håber jeg da, for det er en anelse svært ikke at få en klump i halsen, selvom man inderst inde godt ved, at han får en dejlig dag.
Her er lidt billeder af min charme-fyr
(Det sidste billede er fra en avis (Herning Folkeblad) som gerne ville bringe mit sommerbillede i avisen bl.a.)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld