Linus 10 måneder - Livsglad og livlig! (incl. billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Lisbeth85

Linus er nu 10 måneder gammel - ANER IKKE hvor de blev af!

Han vejer +12 kg, og er en laaaang dreng, som bruger str. 86 i tøj, og har gjort det længe.

Han spiser godt, sover godt ( i hvert fald bedre end førhen ), og er rigtig god til at lege selv, sammen med andre børn og sammen med mor og Peter (Peter er min kæreste).

Han kravler på livet løs, rejser sig op ad alt (hvilket kan give lidt farlige situationer), går rundt om sofabordet og er dygtig til at gå med hjælp fra en, som holder ham i hænderne.

Jeg troede aldrig, at jeg kunne glemme hvordan det var, da han var helt ny og spæd, men med alle de ting, som han pludselig kan, ja så må jeg indrømme at jeg slet ikke kan huske, da han bare 'lå og kiggede' og ikke kunne ret meget andet. Selvom det giver STRESS at have sådan en ballade-bølle i huset, så ELSKER jeg ham mere og mere for hver dag

D. 1/8 startede han i DP, og det går ganske fint. Han elsker at være der, selvom han græder 1 min. hver morgen når jeg har kysset ham farvel, og han har vinket til mig ud af vinduet. Det kommer sikkert, at han holder op med det... det håber jeg da, for det er en anelse svært ikke at få en klump i halsen, selvom man inderst inde godt ved, at han får en dejlig dag.

Her er lidt billeder af min charme-fyr (Det sidste billede er fra en avis (Herning Folkeblad) som gerne ville bringe mit sommerbillede i avisen bl.a.)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
han er da bare alt for skøn, ham Linus..!
Sikke nogle dejlige billeder..

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth85

AnjaM skriver:

han er da bare alt for skøn, ham Linus..!
Sikke nogle dejlige billeder..

Årh, tak Anja Ja, han bliver bare kæmpe! Pyha, som tiden dog flyver!

Anmeld

24. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Lisbeth85 skriver:

ja, det går bare alt alt for hurtigt.. kan fuldstændig sætte mig ind i, hvad du mener med at 'glemme' babytiden.. Jeg kan slet heller ikke huske, at Sofie lå helt lille og hjælpeløs.. (hun bliver i øvrigt 3 lige om lidt ), og lille Astrid er såmænd slet heller ikke så lille længere..
Dejligt, at det går bedre med at aflevere ham i dp - det trøster et moders hjerte..

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth85

AnjaM skriver:

ja, det går bare alt alt for hurtigt.. kan fuldstændig sætte mig ind i, hvad du mener med at 'glemme' babytiden.. Jeg kan slet heller ikke huske, at Sofie lå helt lille og hjælpeløs.. (hun bliver i øvrigt 3 lige om lidt ), og lille Astrid er såmænd slet heller ikke så lille længere..
Dejligt, at det går bedre med at aflevere ham i dp - det trøster et moders hjerte..

Nej, det er en meget kort tid, hvor de er spæde, og NØØØJ jeg vil prøve at nyde den endnu mere næste gang.

Ja, det er dejligt det er bedre hos DP'en.... Weee

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Hvor er han skøn

Gode billeder, og kan godt forstå han kom i avisen

Faldt lige lidt i svime over billedet med Peter og hygge med sutteflasken, iiihhhh, hvor jeg da savner den hyggetid

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth85

Nessie skriver:

Hvor er han skøn

Gode billeder, og kan godt forstå han kom i avisen

Faldt lige lidt i svime over billedet med Peter og hygge med sutteflasken, iiihhhh, hvor jeg da savner den hyggetid

TAAAK og Yep, det er Peter, som sidder med ham... ja, det er virkelig bare hyggeligt. At sidde tæt alle tre og nyde roen inden sengetid. Uh, nyde nyde nyde lidt endnu... for lige om lidt... ja så gider han da sikkert ikke den flaske længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.