1 og 2 som nat og dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. januar 2009

Stumpen

Ja, nu har jeg jo nok et af verdens nemmeste børn og venter en mere og ALLE har bare så tralvt med at give udtryg for at så får vi hendes modsætning denne gang...

Hvad siger I der har flere børn passer denne myte/skrøne??

Et hvilket som helst barn er naturligvis hjertelig velkommen, men det er kommentarerne jeg er træt af (men flere har nu også virket til at have ondt i rumpen over at vi har så nem en datter)
Qnus Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

Honningblomst

Ja, mine er som nat og dag...den yngste og ældste er meget ens men ham i midten skiller sig ud...men de er jo alle tre skønne mennesker.
Men jeg havde VERDENS nemmeste barn som nummer et, så det var en kæmpe forskel med nummer to, men der var jo heller ikke kun fokus på ham, så nummer to bliver vel helt naturligt anderledes...

Anmeld

12. januar 2009

fam.4xc

her har nummer 2 været den mildeste og nemmeste indtil 1 års alderen, derefter minder de meget om hinanden

Anmeld

12. januar 2009

lonemus

Stumpen skriver:

Ja, nu har jeg jo nok et af verdens nemmeste børn og venter en mere og ALLE har bare så tralvt med at give udtryg for at så får vi hendes modsætning denne gang...

Hvad siger I der har flere børn passer denne myte/skrøne??

Et hvilket som helst barn er naturligvis hjertelig velkommen, men det er kommentarerne jeg er træt af (men flere har nu også virket til at have ondt i rumpen over at vi har så nem en datter)
Qnus Anja..

Ja, mine 2 er også som nat og dag. Det siger rigtig mange hele tiden.
Lidt underligt, når de har samme far og mor, ik?

Lone

Anmeld

12. januar 2009

Stumpen

Så har folk jo nok ret alligevel

Anmeld

13. januar 2009

Liva

Hej

Selvfølgelig er mine børn også forskellige, men at sige de er som nat og dag er en overdrivelse. Jeg troede at Isabella var verdens nemmeste barn, indtil hun fik en lillebror, for han har været endnu nemmere. Nu tænker jeg primært på "spædbarnsfasen" - de har begge været utrolig nemme at aflæse, har stort set aldrig skreget uden at jeg har vidst hvorfor, og derfor har de været nemme at trøste. Hvad angår udvikling har de været mere forskellige, og har haft hver deres stærke og svage sider...

Så selvom din datter har været nem, behøver det altså ikke at betyde at nr. 2 ikke også bliver det..

Kh Liva

Anmeld

13. januar 2009

wamse

Her var nr 1 klart den "værste", der var aldrig ro i ham, han kørte med 180 i timen fra 04-22 hver evig enste dag, og det tog timer at få ham til at falde til ro om aftenen Uha han trak tænder ud den kære dreng (han er 100% modsat i dag) nr. 2 startede med kolik i 4 mdr 24 timer i døgnet, men derefter var han bare det nemmeste lille væsen, der bare var tilfreds, hvis jeg var i nærheden, altid smilende( i dag er han desværre en grum teenager)
Nr 3 er en blandnig af dem begge, hun sov først igennem da hun var 2 år, havde kolik, men ellers det dejligste lille prinsesse.

Anmeld

13. januar 2009

3rollinger

Stumpen skriver:

Så har folk jo nok ret alligevel

Nej, ikke altid.

Min den foerste var superlet og det var nummer to altsaa ogsaa. Ihvertfald et langt stykke hen af vejen. Han er stadig super nem og stille og rolig, men maaske ikke helt saa meget som sin soester. Han er ikke helt saa godt til at lege selv som hun var/er, men saa har han jo soesteren at lege med.

Men jeg fik ogsaa altid at vide det samme som de siger til dig.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.