Mad hjælp kan og må?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

Har 2 kartofler, som jeg ville lave til noget aftensmad til datteren, men hvad skal jeg lave med til det?

Vi skal selv have en frost risblandning med olie, fond og kylling. Kan jeg blande resterne med kartoffel, blende det og fryse det? og så give det til en snart 7 mdr baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har 2 kartofler, som jeg ville lave til noget aftensmad til datteren, men hvad skal jeg lave med til det?

Vi skal selv have en frost risblandning med olie, fond og kylling. Kan jeg blande resterne med kartoffel, blende det og fryse det? og så give det til en snart 7 mdr baby?

i risbland er der bl.a. ærter, løg, mm. men kan jo bare nøjes med lidt af det og så mest kylling og ris?

Anmeld

24. august 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jo det kan du da godt give hende det lyder da lækkert

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jo det kan du da godt give hende det lyder da lækkert

super, og det kan fryses?

Anmeld

24. august 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Yes.. du skal bare være opmærksom på, at der ikke er spinat i den risblanding

Anmeld

24. august 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jep det kan ..

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Det er der ikke.

NOGEN DER KAN FORTÆLLE MIG HVAD DER IKKE MÅ FRYSES?

Anmeld

24. august 2011

serinasmor

du må fryse alt hvad der har været tilberedt så længe det ikke er en rest der har været tilberedt/serveret og frosset en gang før .. giver det mening ??

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

du må fryse alt hvad der har været tilberedt så længe det ikke er en rest der har været tilberedt/serveret og frosset en gang før .. giver det mening ??

ja det gør så.
men er det ikke noget med grød med MME og alm mælk ikke må fryses, 0g fløde ol.?

Anmeld

24. august 2011

serinasmor

ja det gør så.
men er det ikke noget med grød med MME og alm mælk ikke må fryses, 0g fløde ol.?

åhh ... jo ... der stod ikke noget om at der var MME i ... så det havde jeg ikke tænkt ...

mener du har ret i at opblandet MME ikke må fryses ... må man spørge hvorfor der er MME i ... har bare aldrig selv gjort det

alm kartoffelmos med mælk må godt fryses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.