Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mebach skriver:Findes der noget man kan putte i ørerne, hvis man skal i svømmehal?Tænker på min Milles ører. Hun har lige fået nye dræn i, og jeg tænkte at én eller anden form for øre dippedut kunne begrænse svømmehals-bakterierne i øret.
Da jeg var mindre, fik jeg noget vat i ørene. Mener at det var noget vat som vandet ikke kunne komme igennem...
ladydan1 skriver:man kan få sådan nogle silikone ørepropper. dem varmer man i hænderne og snor dem så de kan komme i ørerne.Når de så sidder så udvider de sig ligesom igen og lukker derved helt af.Ellers er der earband...som er et hårbåndagtigt bånd som altså også lukker af..nærmest som et bånd istedet for en hel badehætte.vandskyene vat duer ikke til svømmehal.:-) Sisse
Mormilla skriver:det virkede den gang jeg var lille!!!! jeg har brugt det til jeg var 12 år, pga. mange øre problemer. og der var ingen problemer...
Mebach skriver:Var det vat du brugte?Hælder måske ikke så meget til vat.Køber man de ørepropper til børn, på apotek?Eller svømmehal?(Lorteører )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128