Emma er blevet 6 måneder<3 + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2011

BechHannibal

I Mandags blev Emma 6 måneder som overskriften lyder

Hun er en alletiders nem lille pige<3

Vi flyttede for en lille måned siden igen igen. I noget bedre og i et meget mere stille og roligt (børnevenligt) kvarter. Vi boede i en by ud til Viborgvej - hvor der kørte ambulancer forbi min. 4 gange om dagen og huset lagde helt ud til vejen. Nu er jeg bare lettet over vi har fundet det her helt fantastiske lille rækkehus på 100 kvm. Med søde naboer og ingen - jeg gentager INGEN trafik!

Men nok om det, denne her tråd handler jo om mindstemåsen - Emma

Hun er som i snart vil se på billederne en glad pige. Der er stort set aldrig bøvl med hende ( 7-9-13 ) Hun er begyndt at sove igennem om natten og elsker at spise, helst selv Hvilket kræver en masse tid på rengøring bagefter. Men det tager vi med Hun græder stort set heller aldrig, men er hun det mindste utilfreds med noget bliver hun bare hidsig ( man er ikke i tvivl om hun er et barn med vilje)

Jeg nyder at gå hjemme på barsel med hende, og bliver jeg da også ved med indtil januar/februar. Det kan til tider godt blive lidt ensomt - Så er det nogle mødre derude med jævnaldrene babyer, er i mere end velkomne til en kop kaffe

Her er lidt billeder af mindstemåsen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

BechHannibal

- Undskyld de vender forkert

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

Sikke nogle dejlige billeder

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Hvor er hun skøn

Tillykke med den nye bolig, lyder jo helt perfekt, vi går også og overvejer at flytte, da der efterhånden er en del trafik på vores vej

(mine billeder vender også tit forkert, selvom det ser rigtig ud på comp., ved ikke hvorfor )

Anmeld

24. august 2011

B&J

Sikke den smukke pige kan smile ej hvor er hun dejlig

og hihihi hun lyder som vores søn han er lige så vilje stærk som jeres datter såå dejlig

Anmeld

24. august 2011

BechHannibal

Ihh tak allesammen Jaa hun er skøn

Anmeld

27. september 2011

Sakris

Hvor er hun bare sød! Og sikke stor hun er blevet (ved godt indlægget er en måned gammelt) så hun er jo nok kun blevet endnu større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.