Gider ikke rugbrød - hvad så???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2011

birthee

Min søn gider ikke spise sin madpakke, til trods for at han får lov at vælge pålæg om morgenen når den bliver smurt... har I nogle gode forslag til hvad der kan komme i madpakken, så han får lidt at spise i løbet af dagen???

Knus Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

serinasmor

måske grovboller med salat og pålæg ?

gulerods-, agurke- og peberfrugt stænger

Anmeld

24. august 2011

birthee

serinasmor skriver:

måske grovboller med salat og pålæg ?

gulerods-, agurke- og peberfrugt stænger

det har jeg også overvejet... må kigge efter en god opskrift

Anmeld

24. august 2011

ekzunz

Min søn er lige startet i skole, og rugbrødsmadderne ryger bare ikke ned. Så nu får han også engang imellem også noget grovtoast med leverpostej og agurk - dem spiser han med glæde. Jeg synes selvfølgelig at rugbrødet er det bedste, men jeg ved også at han får kostfibre nok selv om vi engang imellem skifter rugbrødet ud med toast - som jo også har 9% kostfibre

Så har han fået hjemmebagtepizzasnegle og minipizzaer med et par gange - igen bagt med groft mel.

Rugbrød er ikke det eneste saliggørende i en madpakke, så man kan sagtens veksle med en masse andet

Anmeld

24. august 2011

helle85

jeg bagte rugklapper til min dreng da han var inde i en perioede, hvor han ikke ville spise rugbrød. også gav jeg ham bare et stykke rugbrød og et par rugklapper   også evt noget frugt eller grønsager

Anmeld

25. august 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
birthee skriver:

Min søn gider ikke spise sin madpakke, til trods for at han får lov at vælge pålæg om morgenen når den bliver smurt... har I nogle gode forslag til hvad der kan komme i madpakken, så han får lidt at spise i løbet af dagen???

Knus Birthe

Måske, kunne du bage nogle pizzasnegle eller pølsehorn? 

Anmeld

26. august 2011

Alexander&Lærke

Hvad med at prøve nogle af de brød typer fra pågen, fx antligen (staves) De er super gode og der er mange kost fiber i, ikke ligeså godt som rugbrød men hvis han spiser dem frem for rugbrød Så har han da fået noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.