Jer der strikker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvordan laver i knaphuller?

Jeg har en opskrift med standarden, hvor man tager et par masker ind, og slå samme antal masker op og strikker videre over næste pind. Men synes ikke det bliver så pænt. Har kigget lidt på nettet, og overvejer den metode, hvor man slå om pinden. Men har i mon nogle gode ideer til et flot knaphul? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Nettemor

Jeg har en opskrift hvor mange skal lukke 2-3 masker af som når du afslutter og så slå nye op på næste pind

Anmeld

24. august 2011

Jeg har en opskrift hvor mange skal lukke 2-3 masker af som når du afslutter og så slå nye op på næste pind

Ja det er den metode jeg har i min opskrift tror jeg. 

Anmeld

24. august 2011

Nettemor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er den metode jeg har i min opskrift også tror jeg. 

Jeg syns det giver et udemærket knaphul kender ikke den anden metode

Anmeld

24. august 2011

nettemor skriver:

Jeg syns det giver et udemærket knaphul kender ikke den anden metode

Det er også ok, men har set nogen jeg synes er kønnere. Har fundet lidt forskelligt på nettet, og er blot nysgerrig på, hvad folk bruger, og om der mon er andre metoder som jeg ikke lige er faldet over. 

Ja det er måske lidt nørdet 

Anmeld

24. august 2011

Nettemor

Det er også ok, men har set nogen jeg synes er kønnere. Har fundet lidt forskelligt på nettet, og er blot nysgerrig på, hvad folk bruger, og om der mon er andre metoder som jeg ikke lige er faldet over. 

Ja det er måske lidt nørdet 

Det er ikke det værste at være nørdet med men del endelig hvis du finder en nem og smart måde

Anmeld

24. august 2011

nettemor skriver:

Det er ikke det værste at være nørdet med men del endelig hvis du finder en nem og smart måde

Jeg tænker den med at slå om pinden. Den er ikke så svær. Jeg kan lige linke det til dig? 

Anmeld

24. august 2011

Nettemor

Jeg tænker den med at slå om pinden. Den er ikke så svær. Jeg kan lige linke det til dig? 

Må du meget gerne

Anmeld

24. august 2011

Skouboe

Hvordan laver i knaphuller?

Jeg har en opskrift med standarden, hvor man tager et par masker ind, og slå samme antal masker op og strikker videre over næste pind. Men synes ikke det bliver så pænt. Har kigget lidt på nettet, og overvejer den metode, hvor man slå om pinden. Men har i mon nogle gode ideer til et flot knaphul? 

http://www.paapinden.dk/tipsogtricks/knaphuller.ph p

Anmeld

24. august 2011

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.