Et nyt møde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Miss BananaHammock

Nå piger - skal vi ikke snart drikke kaffe igen?? 

Hvis jeg kan den dato der findes, så vil jeg gerne ligge hus til eller bil til hvis vi skal køre til en anden. Jeg bor i Horsens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Nå piger - skal vi ikke snart drikke kaffe igen?? 

Hvis jeg kan den dato der findes, så vil jeg gerne ligge hus til eller bil til hvis vi skal køre til en anden. Jeg bor i Horsens.

Jo, vi skal

Jeg hepper på en søndag igen - hvad siger i til det?

Jeg kan d.18 sep, d.25 sep, d.9 oktober og d.16 oktober..

Anmeld

24. august 2011

Kruse90

Jeg tror at jeg kan alle de nævnte dstoer.
Ved at anneH også gerne vil med selvom hun er gravid.
for som hun siger så bliver man ved med at følge sig knyttet og stadig at man er en del af gruppen, hvilket er helt forståeligt.

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Jeg kan måske den 18/9 - kan først give svar om 2 ugerJeg kan helt sikkert den 25/9Jeg kan ikke den 9 el. 16/10

Anmeld

24. august 2011

nielsen80

Jeg er helt sikkert også klar!!! Tror jeg kan de fleste af datoerne.

Jeg lægger også gerne hus til, hvis det er. Men ved ikke om Kolding er for langt for jer at køre, måske vi skulle finde et sted i midten

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Måske jeg skal lave en afstemning over datoerne - så det bliver mere overskueligt. I will do that! 

HVor har folk lyst til at være?

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Måske jeg skal lave en afstemning over datoerne - så det bliver mere overskueligt. I will do that! 

HVor har folk lyst til at være?

Jeg er ligeglad. Jeg ligger gerne hus til igen,hvis det er mest "i midten" og jeg vil også gerne besøge en af jer andre:-) Jeg vil dog meget gerne,at det bliver et sted man kan komme til med offentlig transport,da vi ikke har bil endnu. Hvor kommer folk fra? Kolding,Aalborg,Horsens og Århus - hvad har vi mere? Ihh,hvor jeg glæder mig til at se jer:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.