jeg vil gerne lige høre, om dette er "normalt" Jeg har datet en mand i to måneder. Jeg kender hans svigerinde temmelig godt og hun har fra start rådet mig til at tage den meget med ro ifht denne mand. Så det har jeg naturligvis haft i baghovedet hele tiden. Jeg skriver ikke så ofte til ham og jeg presser ikke voldsomt på med at ses. Der var lige helt i starten at han var slem til ikke lige at svare på en sms. Det gjorde mig lidt usikker og jeg nævner det for ham. Han siger at han er ked af at han ikke havde fået svaret og at det var for dårligt af ham. Han tog om mig og sagde at han nok skulle prøve på at blive bedre til det med sms'er. Har en hel klar fornemmelse, at han ikke er sms typen og ej heller facebook typen. Jeg er blevet rigtig glad for ham, og i kølevandet af det er jeg jo naturligvis bange for at miste ham igen. Han er ikke vant til at være i forhold og er generelt en meget travl mand der har gang i maaaange projekter. Dette vidste jeg inden jeg involverede mig med ham. Men som mine følelser tager til, gør lysten til at se ham jo også. Jeg fornemmer at vi ikke helt udvikler os i samme tempo så at sige
I hvert fald har vi stadig den sammen kontakt som i starten - hvilket vil sige ikke hver dag. Vi skrev kort sammen i går morges og jeg har så ikke hørt noget fra ham siden. Skal jeg bare ringe til ham eller vente og lade ham tage kontakten. Ikke at det skal være en konkurrence eller noget, men det er mig der har taget kontakten de sidste par gange, så ved ikke om jeg lige skal give ham lidt tid/ro til at komme til at savne mig? Eller jeg godt kan skrive eller ringe til ham?
Anmeld