hvad kunne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

jeres børn da de var 2 et halvt måned ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

hekran

Anonym skriver:

Min lille tøs er 10 uger. Hun kan ikke det store endnu. Hun kan ligge og pludre og baske med arme og ben. Hun kan ligge på maven og kigge lidt. Vi er begyndt på babysvømning og det er et hit! Hun spiser meget og hyppigt og tager mange små lure. Hun sover ca 21.30 om aftenen og vågner ca 2 gange at spise om natten.

Jeg tror ikke du ska regne med for meget motorisk endnu. Det er nok nærmere omkring 4 måneder.

Anmeld

24. august 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

min søn kunne pludre, slå bevidst efter legetøj, trille fra mave til ryg, støtte på fødder uden vægtbæring, holde/løfte hoved og skuldre maveliggende (kunne han fra fødslen) holde øjenkontakt længe, smile bevidst og self. reagere på støj  

Anmeld

24. august 2011

Den lykkelige

Vores kunne sove igennem, wuhuu..  Også kunne hun smile bevidst, rulle fra mave til ryg.. Men var først lige da hun blev 10 uger..

Anmeld

24. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Pludre, le, gribe ting, sidde i skrå stol og lege, dvs gribe og slå til ophængt legetøj, det samme som når de sad. Vende sig fra mave til ryg, ligge på mave og holde hovedet oppe. Snakke til folk (pludre) lave indianerlyd når man klappede dem på munden, følge aktivt med i ting og verden, ville i kontakt med andre børn.

Det var alle 3, der var sådan.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.