morsyg ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Mussen2

Oplever i andre med børn på 2-2,5 år, at jeres børn er i en fase hvor de er enormt morsyge?

Jeg skal løfte hende, nusse hende, made hende osv.

Jeg tænker på om det er ern normal del af udviklingen, eller det skyldes noget herhjemme, uden jeg lige kan sætte finger på det.

Jeg er gravid, men synes ikke det burde påvirke hende, da hun ikke ved det, men vi har selvfølgelig taget nogle forholdsregler, som at fjerne hendes side på tremmesengen, lågen for trappen etc.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

MinNoah

Mussen2 skriver:

Oplever i andre med børn på 2-2,5 år, at jeres børn er i en fase hvor de er enormt morsyge?

Jeg tænker på om det er ern normal del af udviklingen, eller det skyldes noget herhjemme, uden jeg lige kan sætte finger på det.

Jeg er gravid, men synes ikke det burde påvirke hende, da hun ikke ved det, men vi har selvfølgelig taget nogle forholdsregler, som at fjerne hendes side på tremmesengen, lågen for trappen etc.

Jeps min dreng på 2 år er også morsyg... Han har altid været mors dreng.. Men lige for tiden må far INGENTING... Ikke engang skifte en ble.. Så skriger han efter mor...

Og ja han vil gerne "sidde ved mor" siger han hele tiden

Anmeld

24. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er 2 år og 5 mdr. nøjagtig i dag og hun er også enorm morsyg - det er kun mig der må skifte, give hende mad på hendes tallerken, give hende tøj på mv. Hun er i det hele taget en lille dame der rigtig gerne selv vil bestemme i øjeblikket

Anmeld

24. august 2011

Mussen2

MinNoah skriver:

Jeps min dreng på 2 år er også morsyg... Han har altid været mors dreng.. Men lige for tiden må far INGENTING... Ikke engang skifte en ble.. Så skriger han efter mor...

Og ja han vil gerne "sidde ved mor" siger han hele tiden

Dejligt at høre vi ikke er de eneste. Her er det bare kommet, synes jeg, for hun var faktisk i en fase hvor hun gik meget op i hun var en STOR pige og ville det hele.

Hun var heller ikke så fokuseret på at nusse med mit hår, hvilket hun ellers altid har været helt vild med, men nu...... Ja, så vil hun op til mor, ha´mors hår, ind til mors seng, mor løft mig osv. Hele tiden.

Mon ikke det er en fase og man bare skal imødekomme det.

Anmeld

24. august 2011

Mussen2

MoarHvidovre skriver:

Lina er 2 år og 5 mdr. nøjagtig i dag og hun er også enorm morsyg - det er kun mig der må skifte, give hende mad på hendes tallerken, give hende tøj på mv. Hun er i det hele taget en lille dame der rigtig gerne selv vil bestemme i øjeblikket

Skønt med egen vilje, men det er nu lidt hårdt at skal være på hele tiden

Mor er den bedste i verden

Anmeld

24. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mussen2 skriver:

Skønt med egen vilje, men det er nu lidt hårdt at skal være på hele tiden

Mor er den bedste i verden

Ja, det er lidt hårdt indimellem og når far vil gøre noget, så bliver hun hel hys. Men det er en fase og den skal nok blive god igen

Anmeld

28. august 2011

Christina.78

Mussen2 skriver:

Dejligt at høre vi ikke er de eneste. Her er det bare kommet, synes jeg, for hun var faktisk i en fase hvor hun gik meget op i hun var en STOR pige og ville det hele.

Hun var heller ikke så fokuseret på at nusse med mit hår, hvilket hun ellers altid har været helt vild med, men nu...... Ja, så vil hun op til mor, ha´mors hår, ind til mors seng, mor løft mig osv. Hele tiden.

Mon ikke det er en fase og man bare skal imødekomme det.

haha, kunne have været cecilie du der beskrev med håret, sengen, løften osv...

Anmeld

28. august 2011

Plysbjørnen

Mussen2 skriver:

Fuldstændig, min søn bliver 3 til oktober, og han er så morbejset så det halve kan være mere end nok...

Slår han sig = mor
Bleskift = mor
mad = mor
skubbes ind ved bordet = mor
Uanset hvad man kommer i tanke om = mor 

far og alle andre dur bare ikke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.