Termotøj til de små!??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Mor Christa

Mette. skriver:

Ja, vores DP har hvertfald sagt hvad hun skal have med lige nu og har lovet at sige i god tid når hun synes der er noget vi mangler til hende og lignende. På den måe undgår vi at få en masse hjem som hun slet ikke for behov for. Dog har vi købt vinterstøvler, hat, hansker og flyverdragt, det ved vi jo bliver et must med en krudtugle på 16 måneder.

haha - ja det kan jeg godt se Hvad gør man iøvrigt med sådan en som min søn ? han starter DP når han er 10-11 mdr. her tænker jeg på vanterne.. Skal han ha' sådan nogle "sne-sikre" vanter eller bare de der varme uld nogle eller = :O ?!
(du kan godt høre jeg er MEGET ny indefor dette fag, ikk? )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Mussen2

Føtex har pt. tilbud på termotøj OG et sæt regntøj fra ELKA (som er ret anerkendt for deres kvali) til 275 kr.

Det har jeg netop købt. Jeg har dog ikke brugt det før, men altid hørt at Elka er suveræn.

Indtil nu har vi brugt formel 1 termotøj- købt brugt på DBA og det holder endnu et super fedt sæt.

Anmeld

24. august 2011

Mette.

MissChrista skriver:

haha - ja det kan jeg godt se Hvad gør man iøvrigt med sådan en som min søn ? han starter DP når han er 10-11 mdr. her tænker jeg på vanterne.. Skal han ha' sådan nogle "sne-sikre" vanter eller bare de der varme uld nogle eller = :O ?!
(du kan godt høre jeg er MEGET ny indefor dette fag, ikk? )

Altså vi havde sådan nogle store snevanter til Emilie og magentil i futter.

De her vanter:  http://netfiluren.dk/shop/reima-koksgraa-luffer-19893p.html#mce_temp_url# og de her futter:  http://netfiluren.dk/shop/reima-koksgraa-futter-15818p.html

Det er rigtig varmt og fungere perfekt. Så måske du skal have sådan et sæt? Jeg tror ikke han kan holde varmen i strik vanter, hvis han nu sidder nede på jorden i flyverdragten, vil strikvanter nok også alt for hurtgt blive våde hvis han leger med sne osv.

Anmeld

24. august 2011

Mor Christa

Mussen2 skriver:

Føtex har pt. tilbud på termotøj OG et sæt regntøj fra ELKA (som er ret anerkendt for deres kvali) til 275 kr.

Det har jeg netop købt. Jeg har dog ikke brugt det før, men altid hørt at Elka er suveræn.

Indtil nu har vi brugt formel 1 termotøj- købt brugt på DBA og det holder endnu et super fedt sæt.

... Jeg noterer .. Mange tak for tippet

Anmeld

24. august 2011

Mor Christa

Mette. skriver:

Altså vi havde sådan nogle store snevanter til Emilie og magentil i futter.

De her vanter:  http://netfiluren.dk/shop/reima-koksgraa-luffer-19893p.html#mce_temp_url# og de her futter:  http://netfiluren.dk/shop/reima-koksgraa-futter-15818p.html

Det er rigtig varmt og fungere perfekt. Så måske du skal have sådan et sæt? Jeg tror ikke han kan holde varmen i strik vanter, hvis han nu sidder nede på jorden i flyverdragten, vil strikvanter nok også alt for hurtgt blive våde hvis han leger med sne osv.

Ihh.. super!! tusinde tak Nu skal der stame handles ind til vinter

Anmeld

24. august 2011

Mette.

MissChrista skriver:

Ihh.. super!! tusinde tak Nu skal der stame handles ind til vinter

Ja. Og jeg kan se det er på tilbud der hvor jeg linkede til, så det er vist bare med at få bestilt.

Anmeld

24. august 2011

Mussen2

MissChrista skriver:

... Jeg noterer .. Mange tak for tippet

Der gik dog et stykke tid inden min datter havde brug for alm. regntøj. Jeg brugte vogeleins (sådan nogle specielle bukser) som min DP var helt vilde med og så en regnjakke. Begge dele købt brugt på DBA.

Men det var da vidst et sidespring

Anmeld

24. august 2011

Mor Christa

Mussen2 skriver:

Der gik dog et stykke tid inden min datter havde brug for alm. regntøj. Jeg brugte vogeleins (sådan nogle specielle bukser) som min DP var helt vilde med og så en regnjakke. Begge dele købt brugt på DBA.

Men det var da vidst et sidespring

Anmeld

24. august 2011

serinasmor

MissChrista skriver:

Hej piger :-)
Åh ja, her kommer lige et indlæg fra den der 1. gangs mor, som "snart" skal sende hendes 8 mdr gamle søn i DP... Ja, så læste jeg jo på en hjemmeisde, at termotøj er et must-have... Hvad er det ?  Hvor køber I termotøj til de små? Hvilket mærke er godt?

Hjælp en forvirret mor

i føtex i denne uge har de tilbud på termotøj og regnsæt samlet pris ét sæt af hver for 275,-  ... men ved ikke om de har dem så små

men det kan du jo undersøge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.