Hvor meget tøj i str 56??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

Det er liiiidt pinligt men ka simpelthen ik huske hvor meget tøj vi havde til vores første barn til det var nyfødt og frem til næste str. Ska snart ha termin så vil gerne ha det sidste på plads snart. Hvor meget tøj i str 56 vil I mene jeg ska ha klar til baby kommer? jeg indtil videre har :Hue: 1Hagesmæk: 4Body: 3Bluse: 2Bukser: 3Kjole: 2Dragt: 3Strømper: 5Strømpebukser: 2Hva mener I jeg ska ha?Har selvfølgelig også sovedragt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

serinasmor

vil sige at det kommer an på flere ting ... bla hvor stor baby er skønnet til at være ... om du har vaskemaskine og tørretumbler.. eller skal tørre på stativ ... vi havde en del mere ... og fik det også brugt ... men kunne jo i kraft af vi havde så meget tillade os at være dovne og ikke vaske mere end 1-2 gange om ugen ... desuden var serina et gylpebarn ... så der gik noget tøj til ... Hvor mange natdragte har du ?? .. hvis kun 2 vil jeg måske anbefale dig at købe flere af dem .. evt uden fødder i ... de er dejligt praktiske og behagelige for baby at være i ... mange bruger dem hele tiden og har kun baby i bukser/kjoler når der evt kommer gæster eller de er ude af huset ...

Anmeld

24. august 2011

AndreasMor84

4 body'er er måske også lige i underkanten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.