Søges : læder el. bystroom pusletaske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
716 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Mauser.

Hejsa Kvinder ..

Pusletasken er efterhånden det eneste vi mangler, og har tænk en del over hvad jeg gerne vil have.
Syntes godt om Bystroom så hvis nogen ligger inde med en sådan en må i gerne lige skrive til mig eller en anden form for læder pusletaske (; ..

Tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Mauser.

Det behøver ikke være Bystroom, en anden i skind/læder er jeg også interesseret i (:

Anmeld

24. august 2011

helora

Hej. Jeg har faktisk en Bystroom pusletaske, som jeg gerne vil af med. Ved ikke helt, hvad jeg skal bruge den til efter at begge mine piger har smidt bleen. Det er den model, der hedder Bea, og den er sort. Den er ikke brugt ret meget og er meget velholdt.

Anmeld

24. august 2011

Mauser.

helora skriver:

Hej. Jeg har faktisk en Bystroom pusletaske, som jeg gerne vil af med. Ved ikke helt, hvad jeg skal bruge den til efter at begge mine piger har smidt bleen. Det er den model, der hedder Bea, og den er sort. Den er ikke brugt ret meget og er meget velholdt.

Hejsa (: Måske du vil ligge lidt billeder ind ?? Er den kunst skind eller rigtig skind (ved at de laver begge) Hvad tænker du af pris ? og hvor brugt er den ?

Anmeld

24. august 2011

helora

Mulleunge skriver:

Hejsa (: Måske du vil ligge lidt billeder ind ?? Er den kunst skind eller rigtig skind (ved at de laver begge) Hvad tænker du af pris ? og hvor brugt er den ?

Det er kunstskind. Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder ind, men det er denne model:

http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/bea-44/bea-black-105.html

Kan vi evt. skrives ved i morgen, da jeg er på vej i seng?

Anmeld

24. august 2011

Mauser.

helora skriver:

Det er kunstskind. Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder ind, men det er denne model:

http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/bea-44/bea-black-105.html

Kan vi evt. skrives ved i morgen, da jeg er på vej i seng?

Jep det gør vi (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.