15 mdr og lavet på potten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Bom

Ja min lille Guldklump på 15 mdr har s** lavet på potten idag, oppe ved hendes dagpleje mor.. Jeg er da bare mega stolt..

Hun laver stort hverdag lige efter morgenmaden, og det slår aldrig fejl, så dagplejemoderen ville bare lige for sjov prøve og sætte Matilde på potten, og efter højt læsning, så var der gevinst i potten..

Ja jeg er omtrænt lige så stolt som da hun tog det første skridt..

Synes det er vildt at et barn på 15 mdr allerede kan lave på potten.. Hvornår lavede dit/jeres børn for første gang på potten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

H+S Skjolgborg.

Ja min lille Guldklump på 15 mdr har s** lavet på potten idag, oppe ved hendes dagpleje mor.. Jeg er da bare mega stolt..

Hun laver stort hverdag lige efter morgenmaden, og det slår aldrig fejl, så dagplejemoderen ville bare lige for sjov prøve og sætte Matilde på potten, og efter højt læsning, så var der gevinst i potten..

Synes det er vildt at et barn på 15 mdr allerede kan lave på potten.. Hvornår lavede dit/jeres børn for første gang på potten??

Min stor søn som nu er 10½ år han var helt blefri som 15 mdr de første 2 mdr tisse han af og til i bukserne men det var pyha april og maj lidt juni mdr 2002 lave i bukserne 1 gang ellers wc aldrig brugt potte til ham kun en 3 i en potte som er en trappe op til wc på 2 trin.

Min datter var ble fri om dagen fra hun var 2½ og helt blefri som 3½ år om natten men har haft en del udheld med af tisse i bukserne især efter lille bror er komme til men de sidste par mdr nu gået meget bedre.

Min lille søn sad første gang/lave puha på potten eller wc da han var 13-13½ mdr men det er stadig lidt ond and off.

Henriette

Anmeld

23. august 2011

Mira0911

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Hvor er det flot... 

Julie er 2½ år, og har ikke sådan rigtig vist interesse for potten endnu... Hun kommer tilgengæld og fortæller når hun har tisset i bleen, og så spørger jeg hende om jeg skal finde potten frem, og det siger hun ja til, hun sætter sig, men laver ikke noget.. 

Så det kommer også lige pludselig her... 

Anmeld

23. august 2011

H+S Skjolgborg.

I vores børnehave og mange børnehave jeg kender skal de helst være blefri når de starte.Fik vi afvide både med min den stor som er 10½ år og den gang med min datter som er 5 år nu.

Kan da ske de har lave det om.

Anmeld

24. august 2011

Bom

Henriette1976 skriver:

Min stor søn som nu er 10½ år han var helt blefri som 15 mdr de første 2 mdr tisse han af og til i bukserne men det var pyha april og maj lidt juni mdr 2002 lave i bukserne 1 gang ellers wc aldrig brugt potte til ham kun en 3 i en potte som er en trappe op til wc på 2 trin.

Min datter var ble fri om dagen fra hun var 2½ og helt blefri som 3½ år om natten men har haft en del udheld med af tisse i bukserne især efter lille bror er komme til men de sidste par mdr nu gået meget bedre.

Min lille søn sad første gang/lave puha på potten eller wc da han var 13-13½ mdr men det er stadig lidt ond and off.

Henriette

Synes det er vildt du allerede havde din søn på potten som 13 mdr, og blefri som 15 mdr, min Matilde siger ikke engang når hun har tisset..

Anmeld

24. august 2011

Bom

Mira0911 skriver:

Hvor er det flot... 

Julie er 2½ år, og har ikke sådan rigtig vist interesse for potten endnu... Hun kommer tilgengæld og fortæller når hun har tisset i bleen, og så spørger jeg hende om jeg skal finde potten frem, og det siger hun ja til, hun sætter sig, men laver ikke noget.. 

Så det kommer også lige pludselig her... 

Tak..

Det er da også rigtig flot at hun siger til, og ikke er bange for potten, så kommer det nok også snart..
Jeg synes det er vildt at Matilde allerede kan lave på potten, så håber at hun har gjort det igen idag når jeg henter hende..

Anmeld

24. august 2011

spj

Det er bare så flot. Hvor er hun god.
Min pige på 16 måneder gider overhovedet ikke sidde på potten. Hun stikker hele tiden af. Det er ret irriterende og hvis man holder hende bliver hun sur. Så der går nok noget tid endnu.

Jeg sad selv på potte da jeg var 6 måneder og lavede både det ene og det andet. Ret sejt. Men jeg havde også en storebror jeg skulle efterligne.

Anmeld

24. august 2011

Mira0911

Tak..

Det er da også rigtig flot at hun siger til, og ikke er bange for potten, så kommer det nok også snart..
Jeg synes det er vildt at Matilde allerede kan lave på potten, så håber at hun har gjort det igen idag når jeg henter hende..

Det kan jeg godt forstå du er spændt på... Ja det skal nok komme med Julie lige pludselig... 

Anmeld

24. august 2011

*Sofie*

Hvor er det bare flot
Hold da op, jeg ville også være mega stolt!!!

Malou er 2 år og 3 mdr. Hun er total uinteresseret i potten og alt hva der dertil hører!
Hver gang jeg selv er på toilettet spørger jeg hende 'Ska du ikk os tisse lidt?' og peger på potten, og hver gang får jeg et meget bestemt NEJ!
Hun siger til, inden hun laver stort i bleen, men sidde på potten og gøre det, det vil hun bare ikke!
Hun har været lidt interesseret i potten før og har leveret en stor tissetår i den en enkelt gang. Men det var en engangs-forestilling.
Jeg vil så nødig presse hende til noget som helst der har med renligheden af gøre, for så kan jeg jo risikere at jeg gør det meget værre 

Det ska nok komme, og jeg trøster mig selv ved at de fleste teenagere er renlige, haha  

Anmeld

24. august 2011

H+S Skjolgborg.

Synes det er vildt du allerede havde din søn på potten som 13 mdr, og blefri som 15 mdr, min Matilde siger ikke engang når hun har tisset..

Ja sådan var Benjamin bare den gang og passe jo fint nok for han var jan barn 2001 og han tog selv ble,en af tit og sagde ad og mange ble kunne han ikke tåle så ja tidligt vi starte i april 2002 og helt renlig i juni ca.Ja sut smidt han da han var 1 år og 3 uger og sutteflasken/natflasken da han var 1 år 3 mdr og 3 dage.På tros af han var meget tit syg indlagt 7 gange dræn på 5½ år og operere endelig 8 gange ialt på de første 5½ år.Han var desværre tit syg osv.Han gik som 11½ mdr men så faldt han og bløde vildt fra læben af og kinden + blev indlagt 1 uge efter og gik så første uden støtte igen der starte af april 2002.Så der sket mange ting i 2002 starten der...

Det med 13-13½ mdr var jo i jan feb mdr da han gik rundt uden tøj på + i sommers et par gangeMen blefri er han skam ikke inu og han er 20 mdr nu.Men fra april næsten år tager jeg rigtigt fat i han skal blev det for han skal jo i børnehave næste år en sut af smide blever ikke et problem for han har aldrig brugt sut pyha for det.

Men rart de er hurtigt til en del.Ja og dejlig med ros tit.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.