Jasmina kan gå!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Anneiris

Ja, nu kan hun sku gå! Og hun er kun lige blevet 10 mdr 
Det er så fantastisk at se. Hun har selvfølgelig lidt svært ved at holde balancen 100% men hun går altså, hvor hun bare selv slipper bordet, og vad ud til mig i køkkenet! Er så stolt, så jeg ville lige dele det med Jer andre!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Dansker I Holland

Anneiris skriver:

Ja, nu kan hun sku gå! Og hun er kun lige blevet 10 mdr 
Det er så fantastisk at se. Hun har selvfølgelig lidt svært ved at holde balancen 100% men hun går altså, hvor hun bare selv slipper bordet, og vad ud til mig i køkkenet! Er så stolt, så jeg ville lige dele det med Jer andre!!

Weee tillykke med det Det er så stort de første skridt hehe... smiler.. Håber ikke det varer for længe inden Nikita går. Hun blev 9 måneder igår hihi..

Anmeld

23. august 2011

Anneiris

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Weee tillykke med det Det er så stort de første skridt hehe... smiler.. Håber ikke det varer for længe inden Nikita går. Hun blev 9 måneder igår hihi..

Taaak! Ja, det er stort. Så nu går hun rundt og siger ''hej, hej, hej'' i mens hun peger Åhhh mit hjerte smelter.

Anmeld

23. august 2011

henh01

ihh hvor dejligt..

Min søn på 9 mdr er begyndt at gå om ting, tror heller ikke han venter så længe med at slippe.  Det er såå spændende.

Anmeld

23. august 2011

Dansker I Holland

Anneiris skriver:

Taaak! Ja, det er stort. Så nu går hun rundt og siger ''hej, hej, hej'' i mens hun peger Åhhh mit hjerte smelter.

Hehe ja det er Så skønt altså når de små begynder og gå og snakke hihi... Mit hjerte smelter hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.