Kys kys kys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2009

malou

Er fuldstændig forelsket i min lille søn og sad lige for lidt siden og smilede for mig selv... har jo aldrig kysset nogen så meget som jeg kysser Victor HELE TIDEN!! smiler.
Større kærlighed findes ikke!!!
Bare lige en tanke jeg ville dele med jer herinde

Knus Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

Kristina V

Det er SÅ dejligt med sådanne følser.. Er rigtig glad på dine vegne

Kender selv de følser

Anmeld

12. januar 2009

M&F&C

- og jeg er fuldstændig forelsket i min lille datter!! (og bliver ikke mindre forelsket når hun knap 5 mdr gammel sover fra 21.30 til kl 8) ! Man er bare så meget mere oplagt når man har fået sin nattesøvn.
Igår inden hun kom i seng, fik jeg hende til at grine med lyd flere gange ... det går altså hurtigt med udviklingen nu

Anmeld

12. januar 2009

Mormilla

malou skriver:

Er fuldstændig forelsket i min lille søn og sad lige for lidt siden og smilede for mig selv... har jo aldrig kysset nogen så meget som jeg kysser Victor HELE TIDEN!! smiler.
Større kærlighed findes ikke!!!
Bare lige en tanke jeg ville dele med jer herinde

Knus Malou

Det kender jeg godt!!! Jeg har heller ikke mysset en så meget, som min dejlige søn Patrick. Lad os nyde mens vi kan. Når de bliver lidt ældre, gider de ikke det mere!

Anmeld

12. januar 2009

Janep

uh jeg kender det godt
Jeg kysser os min datter hele tiden
Nøj hvor blir hun træt af mig når hun blir ældre

Anmeld

12. januar 2009

finkedinke

åh ja, hvor kan kærligheden til børnene være overvældende.
Jeg havde slet ikke troet at det ville være sådan.
Lige for tiden så er det min datter på 7 år der totalt smelter mit hjerte.
Om morgnen går hun selv de 100 m ned til skolebussens stoppested, så står hun der og råber så hele byen kan høre hende: "mor jeg elsker dig, hav en god dag" Jeg råber selvfølgelig tilbage og så står vi der og vinker til hinanden indtil bussen kommer.
Så er der lige ved jeg tuder, og håber at både hun og jeg husker alle de kærlige ord når hun når puberteten og syntes at mor bare er den mest kiksede i hele verden

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.