2 års forhold slut.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer, alle i søde mennesker

Jeg skriver til jer, fordi jeg har noget at komme af med...

- for 4 uger siden blev min x og jeg enige om at gå fra hinanden, fordi det havde kørt dårligt længe, og vi aldrig kunne blive enige om børneopdragelse.. (jeg har Lærke på 4 og han har en dreng på 5) og derved hele tiden små gnidninger som tærede på forholdet. Han var alenefar, og hans dreng så ik hans mor, så det var hele tiden børn børn børn... Selvom vi næsten havde været sammen i 2 år, har vi aldrig været ude at spise alene eller lavet noget uden børn!

- Og så efter 1½ uge, har han været på date!

- efter 4 dage mere, erklærer han hans kærlighed til hende åbent på facebook. Han vil aldrig miste hende igen og bla bla bla....

Jeg føler mig så disset på, så nedgjort så det er helt for færdenligt!

Har virkelig brug for at komme af med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Bshizzle

Du får lige en krammer, selvom dette er nok ikke en ret stor hjælp

Jeg tror det er et spørgsmål om at du skal give HELT slip på ham..
Slette ham fra din Facebook og lad vær med at høre hvad andre omkring dig siger om ham..
Det vil bare såre dig endnu mere, og så kommer du ikke selv videre..

Ved det er hårdt.. op med humøret..

Anmeld

23. august 2011

bubba

til dig

hmm.. bare en tanke.. ved slet ikke om det er rigtigt. Men er det muligt at han bare prøver at gøre dig jaloux og at han er bange for at du finder en anden før ham, eller måske endda håber han at du indser at det at slutte forholdet var en dårlig idé.. Dette skete nemlig for min lillesøster. en uge efter at de havde slået op skrev han på face at iih og ååh hvor han dog bare savnede den her pige, hun var smuk og dejlig og simpelthen det bedste der var sket for ham. Min lillesøster faldt ikke for det og han begyndte at bestemme hvem hun skulle date og til sidste sagde at til hende at han synes de skulle prøve at finde sammen igen, det ville hun self ikke, når han havde behandlet hende så dårligt.. Han var sygeligt jaloux og til sidst slettede hun ham fra face og da hun fortalte ham det brød han fuldstændig sammen og sagde at han var ked af alt hvad der var sket og at det hele havde været opdigtet fordi han så gerne ville finde sammen med hende igen.

Igen, ved ikke om der kan være noget om det, men synes du skulle vide det, da det ligger meget op af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.