cirkus??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2011

henh01

Hejsa

Vi har fået billetter til cirkus og skal afsted i morgen, nu er spørgsmålet så om vi kan have vores den lille vilde dreng med på 9 mdr?

skal lige siges at vi har mulighed for pasning, men tænker at han måske godt kan sidde stille af fasinationen over alle lysene osv. Men kan han ikke, er jeg bange for at han ødelægger oplevelsen for storesøster på 7 år der glæder sig helt enormt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

iris-mor

Jeg er stor tilhænger af cirkus og når det heldigvis flere gange om året - har cirkuspladsen i baghaven.

Jeg har haft den store og lille med på samme tid den ene gang, der var den lille lige blevet et år. Hun nød lys og lyd, troede selv det var hende der fik folk til at klappe. Men hun kunne ikke sidde stille, og gik rundt, så vi smuttede i pausen, og den store blev med morfar.

Rigtig god fornøjelse - det kan også være du kan aktivere ham med popcorn, hvis små må spise det eller blåbær

Anmeld

23. august 2011

Maja_4000

Altså jeg ville ikke tage Caroline på 8 måneder med .. Synes hun er for lille til sådan noget Men det er nok forskelligt fra barn til barn :b

Anmeld

23. august 2011

sne190810

Jeg havde min datter med i Cirkus da hun var omkring 10 måneder. hun syntes det var okay, blev fanget af alle lysene og lydene. Men det blev for meget efter en time, hvor det passede med der kom pause, og tog hjem med mig mens de andre blev og så det færdigt

Anmeld

23. august 2011

henh01

Tusind tak for jeres svar. Vi er blevet enige om at vi får Noam passet - så den store får alt vores opmærksomhed og vi er sikre på at kunne se det færdigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.