perfekt scanning 23.8.11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2011

bubba

Er simpelthen så glad.. Var til scanning efter at have taget pergotime 150 mg. Har TO fine æg et på 13.6 og et på 10.2..   Skal derind igen torsdag morgen for at se om æggene vokser som de skal :-) 
Efter sidste omgang på pergotime, hvor jeg var på 100 mg pergotime og der absolut intet skete, er jeg bare så glad og lettet over at se to fine æg, som forhåbentligt har vokset 4mm til på torsdag :-D 
Har lige et spørgsmål. Havde et æg på 25.8 mm (altså overstimulering) dette æg, sagde lægen, kan godt bremse udviklingen af de to andre æg. Nogle, der har oplevet sådan et æg og som kan dele ud af erfaringer. Har fået at vide at jeg ikke behøver være nervøs, men er det godt nok alligevel..

kh Trine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Lisbeth1985

bubba skriver:

Er simpelthen så glad.. Var til scanning efter at have taget pergotime 150 mg. Har TO fine æg et på 13.6 og et på 10.2..   Skal derind igen torsdag morgen for at se om æggene vokser som de skal :-) 
Efter sidste omgang på pergotime, hvor jeg var på 100 mg pergotime og der absolut intet skete, er jeg bare så glad og lettet over at se to fine æg, som forhåbentligt har vokset 4mm til på torsdag :-D 
Har lige et spørgsmål. Havde et æg på 25.8 mm (altså overstimulering) dette æg, sagde lægen, kan godt bremse udviklingen af de to andre æg. Nogle, der har oplevet sådan et æg og som kan dele ud af erfaringer. Har fået at vide at jeg ikke behøver være nervøs, men er det godt nok alligevel..

kh Trine 

Hvor er det dejligt

Jeg  for, at det fortsat går som det skal..

Lisbeth

Anmeld

23. august 2011

Putomanen

Jeg kender desværre ikke noget til overstimulering, men jeg ville da lige råbe et lille hurra for, at du har fået 2 fine æg! Det er da rigtig skønt, især når der ikke kom nogen sidst.

Så vil jeg  for dig på torsdag

Anmeld

23. august 2011

CamillaValby

Vil bare lige ønske dig et kæmpe tillykke med dine fine æg

for at det lykkes for dig, og at det kommer til at gå som forventet

Anmeld

23. august 2011

Kløver

Tillykke med dne gode udviklen, krydser og håber dte hele vil gå godt og i snart får en positiv test

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Jeg kender ikke til overstimulering, men for at det ikke kommer til at betyde noget for de 2 fine æg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.