Jeg har jo ikke en "far" til min datter, og nogengange har jeg virkeligt brug for at dele hvad min datter kan med andre

Så det gør jeg lige her.... så jer der ikke gider at høre på det, gå en stor bue udenom

Min datter blev jo et år i går. Og nøj hvor er jeg HAMMER stolt af hende. I dag gik hun så 2 x 2 skridt

- Dagen efter hendes fødselsdag.

Hun har kravlet siden hun var 5 ½ mdr, og sundhedsplejersken har siden dengang påstået at det var et spørgsmål om få uger før hun gik, så jeg har ventet og ventet....

I september gik hun 2 skridt men mine glædesråb gjorde hende bange så hun satte sig ned og græd. De samme skete i dec hvor hun gik 4 skridt. Men endnu engang gjorde jeg hende forskrækket

For at det ikke skal være løgn gjorde hun akkurat det samme da hun var ved at lære at kravle. 4½ mdr kravlede hun fra den ene ende af sengen til den anden. Men blev forskrækket over at hendes mor begyndte at tudbrøle af stolthed

Men den her gang kunne jeg endeligt styre mig

og 5 minutter senere fik jeg hende til at gøre det igen

Jeg synes det er lidt fedt at kunne fortælle hende senere hen (hvis det selvf. fortsætter denne gang), at hun begyndte at gå dagen efter at hun blev et år

Hvordan oplevede i det da de begyndte at gå??
Gik de bare med det samme, eller begyndte det lige så stille??
(skal jo lige passe på med at glæde mig for meget hvis det endnu engang er falsk alarm

)
Knus Pernille, Som lige nu føler sig som verdens mest stolte mor (i min egen lille verden selvf.)

Mor til Milla-Victoria