Bliver nødt til at dele lidt med jer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

Mutti2

Jeg har jo ikke en "far" til min datter, og nogengange har jeg virkeligt brug for at dele hvad min datter kan med andre Så det gør jeg lige her.... så jer der ikke gider at høre på det, gå en stor bue udenom

Min datter blev jo et år i går. Og nøj hvor er jeg HAMMER stolt af hende. I dag gik hun så 2 x 2 skridt - Dagen efter hendes fødselsdag.

Hun har kravlet siden hun var 5 ½ mdr, og sundhedsplejersken har siden dengang påstået at det var et spørgsmål om få uger før hun gik, så jeg har ventet og ventet.... I september gik hun 2 skridt men mine glædesråb gjorde hende bange så hun satte sig ned og græd. De samme skete i dec hvor hun gik 4 skridt. Men endnu engang gjorde jeg hende forskrækket For at det ikke skal være løgn gjorde hun akkurat det samme da hun var ved at lære at kravle. 4½ mdr kravlede hun fra den ene ende af sengen til den anden. Men blev forskrækket over at hendes mor begyndte at tudbrøle af stolthed

Men den her gang kunne jeg endeligt styre mig og 5 minutter senere fik jeg hende til at gøre det igen Jeg synes det er lidt fedt at kunne fortælle hende senere hen (hvis det selvf. fortsætter denne gang), at hun begyndte at gå dagen efter at hun blev et år

Hvordan oplevede i det da de begyndte at gå??
Gik de bare med det samme, eller begyndte det lige så stille??
(skal jo lige passe på med at glæde mig for meget hvis det endnu engang er falsk alarm )

Knus Pernille, Som lige nu føler sig som verdens mest stolte mor (i min egen lille verden selvf.)

Mor til Milla-Victoria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

Miamaja

HUn er ogsaa bare en dejlig lille pige

Anmeld

12. januar 2009

BettyBlue

Jeg kan godt forstå at du er stolt af hende....

Hun er også en dejlig pige

Anmeld

12. januar 2009

3rollinger

Hvor er hun dygtig. Soede lille pus.

Da min datter foerst bestemte sig for at komme op paa to ben da hun var 13 mdr, gik det stille og roligt fremad. Altsaa hun gik ikke og holdt op igen, men rejste sig selvfoelgelig heller ikke lige og gik en tur. Ét skridt én dag, to den naeste og ugen efter skulle hun faktisk doebes, saa der gik hun op til doebefonten.

Jeg synes det er saa skoent, at selvom der har vaeret millioner og millioner af babyer foer voers, synes vi stadig at lige praecis vores egen lille baby er verdens stoerste mirakel og at alt hvad de goer er noget af det stoerste. Saa kan godt forstaa at du bare maa dele det med nogen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.