Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wauw, det er godt lavet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smukt.
LotteGabriella skriver: hold da op, hvor er det bare flot....samler lige kæben op fra gulvet må jeg spørge hvem der har tegnet det? Øv så lige efter følgende, at det er fra Bulgarien hvilken by?
hold da op, hvor er det bare flot....samler lige kæben op fra gulvet
må jeg spørge hvem der har tegnet det? Øv så lige efter følgende, at det er fra Bulgarien
hvilken by?
Tak Vi var i Golden Sands..
Muhmi skriver: Hehe.. Har jeg ikke råd til... Og har vist fundet én der kan hjælpe mig herhjemme
Hehe.. Har jeg ikke råd til... Og har vist fundet én der kan hjælpe mig herhjemme
Godt at høre
Janni. skriver: Wauw, det er godt lavet
Ja ikk
Dk_lady skriver: Smukt.
Nadia&Daniel skriver: Tak Vi var i Golden Sands..
ok, vi plejer at være i Obzor (lige imellem Sunny Beach og Golden Sands) Måske vi skulle ta' til Golden Sands næste gang
Det er virkelig super flot, det kan i godt være STOLTE af
LotteGabriella skriver: ok, vi plejer at være i Obzor (lige imellem Sunny Beach og Golden Sands) Måske vi skulle ta' til Golden Sands næste gang Det er virkelig super flot, det kan i godt være STOLTE af
De sidder rundt på gaden - og så får de et billede, og få dage efter har man sådan et resultat.. Næste gang satser vi på billede af nr. 2 (skal først afsted om nogle år igen - da vi vil fokuser på ny lejlighed nu) og så skal vi også have et familiebillede
WOW altså det er da lige sådan et sted man skal på ferie så når man kan få sådan et flot billede med hjem nej hvor er det flot
B&J skriver: WOW altså det er da lige sådan et sted man skal på ferie så når man kan få sådan et flot billede med hjem nej hvor er det flot
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128