Efter en lang pause fra Baby.dk vælger jeg nu at starte min profil op igen.
Goddag.
Mit navn er Kusuma Wannarangsee, jeg har sammen med min kæreste Jacob Sørensen en dejlig dreng fra 04. juli 2011 ved navn Christian Wannarangsee Sørensen.
Jeg er 19 år gammel min kæreste er 22 snart 23 og vores dejlige søn er 7 uger gammel. Min kæreste er i lære hos Bdr. Dahl som lastbilchauffør, han arbejder om natten. Og jeg har barsel til maj 2012.
Sammen bor vi i Randers i en lejlighed i Randers Nordby, jeg kan rigtig godt li' at bo her hvor vi bor nu, og vi skal da bo her i nogle år endnu før vi får råd til at flytte i hus. Min kæreste og jeg vil rigtig gerne købe os et nedlagt landbrug eller sådan noget i den stil ude på landet.
Jacob og jeg har været sammen i knap 4 år og 5 måneder, dvs vi begyndte at komme sammen da jeg var 15 og han 18. Jeg tror at vores forhold har holdt så godt fordi vi fra starten vidste hvad vi ville, og det var at få os et stabilt forhold, stabil job og indkomst, et godt sted at bo og så senere når de første kriterier var udfyldt skulle vi forsøge at få os en familie.
Derfor besluttede jeg mig sommeren 2009 at få taget min P-stav ud, derefter tog det os 15 måneder før jeg blev gravid.
Jeg tog en graviditets test lørdag d. 06/11-10 og den viste positiv. I kan tro Jacob og jeg blev glade, Jacob begyndte at græde og jeg skulle lige lade det sive ind, så begyndte jeg også at græde, og nu kom den søde vente tid.
Og det skal lige siges at den virkelig var sød, jeg havde hvis jeg selv skulle sige det verdens nemmeste graviditet.
Jeg tror sammenlagt at jeg havde en uge hvor jeg døjede med halsbrand og vand i fødderne, men det var så det!
Jeg dyrkede rigtig meget motion i min graviditet, godt og vel en time hver dag. Jeg powerwalkede, løb, steptrænede, boksetrænede, crossstep trænede og zumba trænede. Alt det trænede jeg indtil 3 uger før termin hvor jeg bare powerwalkede og cyklede.
Al det motion har resulteret i at jeg også havde ifølge mig selv havde verdens nemmeste fødsel.
Jeg har altid været en hård fighter, og jeg har altid haft en høj smerte tærskel, derfor besluttede jeg mig for at jeg selvfølgelig sagtens kan klare fødslen uden unaturlig smertelidring.
Jeg fik veer lørdag d. 02/07-11 og det var de der menstruations lignede meget milde smerter. Min kæreste og jeg tog op på fødselsgangen og vi fik at vide at jeg var åbnet mig med 1 cm, jeg var rigtig glad for at der nu endelig skete noget, da vi sådan glædede os til at se vores søn.
Søndag havde jeg menstruations smerter, men de var stadig meget uregelmæssige.
Mandag fik jeg besøg af min kærestes fætters kone, det var nu meningen at jeg skulle over til hende, det kom jeg aldrig den dag fordi veerne tog til. Det var stærke menstruations smerter, men de var vedvarende og det var ikke til at tage tid på.
Ved en 13- 13.30 tiden fik jeg regelmæssige fødselsveer, og vi tog derefter op på Randers Sygehus kl 14.30, jeg var 3 cm åben, jeg blev indlagt. Min svigermor og min kæreste skulle være der under fødslen. Jeg fik akupunktur og jeg kom i badekar for mine smerter. Udvidelsen fra 5-9 cm vil jeg sige var den hårdeste. Efter at have udvidet mig i ca. 4,5 timer gik mit vand kl. 19.45 og efter 5 presse veer var vores søn ude. Min kæreste og jeg græd af lykke da vores søn lå på mit bryst. Min kæreste var så sej at han klippede navlestrengen.
Christian blev født kl. 20.02 D. 04. juli 2011 en dag før termin. Vægt 3200G Længde 51CM Hovedmål 35CM.
En dejlig velskabt dreng 
Hvis jeg skulle nævne en ting ved min fødsel jeg fortryder vil jeg sige at jeg fortryder at jeg ikke fik det filmet, jeg vil gerne have set min egen fødsel og se hvad der foregik mellem mine ben.