Forføre ny kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2011

Anonym trådstarter

Forslag til hvordan man kan forføre sin kæreste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Mi

Mænd er jo ikke så komplicerede, hvis man siger: skal vi have sex, så er de som regel klar

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Mænd er jo ikke så komplicerede, hvis man siger: skal vi have sex, så er de som regel klar

haha ja... men nu tænker jeg sådan lidt mere frækt

Anmeld

23. august 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

Forslag til hvordan man kan forføre sin kæreste??

Du hænger et blindfold på hoveddørens dørhåndtag og skriver i en sms, at han skal ta' det på når han kommer hjem og har taget jakke og sko af. Derefter ta'r du langsomt tøjet af ham,  imens du la' ham mærke dine bryster imod hans hud og imens du lige strejfer ham lidt de rigtig steder...derefter ta'r du ham med i brusebad (han har blindfold på HELE tiden), og vasker ham mv. Så kan du evt. afslutte det derude med en ´hed ridetur hvor du sidder over skrævs på ham på toilettet, eller du kan ta' med ind i seng og fortsætter med at pirre ham, evt. med lidt bondage

Anmeld

23. august 2011

Annette32

jeg har prøvet at lave picnik i sengen. gåseleverpostej, lidt ost, lidt pølse, lidt frugt. evt andet I godt kan lide. champange, levende lys. lad ham komme ind af døren og send ham i bad. tænd lysene mens han er i bad og sæt maden frem. smut i lidt lækkert undertøj.

når han kommer ind kan du jo kalde på ham fra soveværelset. spis lidt mad. mad hinanden brug hinanden som tallerken snak hyg og så er der nok en af jer der kaster sig over den anden på et tidspunkt. eller giv ham en dejlig kropsmassage efter maden.

held og lykke

Anmeld

23. august 2011

LotteGabriella

Annette32 skriver:

jeg har prøvet at lave picnik i sengen. gåseleverpostej, lidt ost, lidt pølse, lidt frugt. evt andet I godt kan lide. champange, levende lys. lad ham komme ind af døren og send ham i bad. tænd lysene mens han er i bad og sæt maden frem. smut i lidt lækkert undertøj.

når han kommer ind kan du jo kalde på ham fra soveværelset. spis lidt mad. mad hinanden brug hinanden som tallerken snak hyg og så er der nok en af jer der kaster sig over den anden på et tidspunkt. eller giv ham en dejlig kropsmassage efter maden.

held og lykke

det må jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.