Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
camillahej skriver: Okay har jeg så ALT !! Hvornår har du testdag søde
Okay har jeg så ALT !!
Hvornår har du testdag søde
Jeg har testdag d. 2. september - der er bare så laaaaaaang tid til, synes jeg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
camillahej skriver: Årh det var pænt af dig, jeg håber virkelig osse den er der denne gang men er jeg sikker på den er. Årha du har ikke langt igen nu?? Hvornår er din termin? knus
Årh det var pænt af dig, jeg håber virkelig osse den er der denne gang men er jeg sikker på den er.
Årha du har ikke langt igen nu?? Hvornår er din termin? knus
herfra
CamillaValby skriver: Ihh det ville være fedt Hvornår har du testdag? Uhh har termin d. 27 sep. Så det nærmer sig ekstremt hurtigt
Ihh det ville være fedt Hvornår har du testdag? Uhh har termin d. 27 sep. Så det nærmer sig ekstremt hurtigt
okay hold da op har jeg den. 6 september søde.
esiuol skriver: Jeg har testdag d. 2. september - der er bare så laaaaaaang tid til, synes jeg.
ehehe jaaah mega længe til ;D
Lilje82 skriver: herfra
årh tak for det
camillahej skriver: okay hold da op har jeg den. 6 september søde.
CamillaValby skriver: Jeg for at du får det svar du ønsker Jeg kan huske det som var det i går, jeg hadede de dumme testdage. Husk endelig at komme med en update når du har testet
Jeg for at du får det svar du ønsker Jeg kan huske det som var det i går, jeg hadede de dumme testdage. Husk endelig at komme med en update når du har testet
okay jammen det lover jeg da.. Og tak
iih, hvor spændende søde ...
håber sådan der kommer en lille spire i maven på dig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128