Rugedag 11 - Negativ test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.940 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. august 2011

SnartGravid

Kæft hvor er det bare træls. Jeg fik lagt æg op for 11 dage siden, og testede negativ i morges. Jeg har først testdag på lørdag, men sidst jeg blev gravid testede jeg positiv nogle dage før testdag, så tror nu den ville vise det i dag, hvis jeg var blevet gravid.

Hvor kan sådan en lille streg dog bare ødelægge dagen :-(

Hvis der er nogen derude, som testede negativ på 11. dagen og efterfølgende testede positiv, kunne jeg da godt bruge en lille peptalk.

Hilsen en møgsur Maria

Min blog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

ønskebørn74

SnartGravid skriver:

Kæft hvor er det bare træls. Jeg fik lagt æg op for 11 dage siden, og testede negativ i morges. Jeg har først testdag på lørdag, men sidst jeg blev gravid testede jeg positiv nogle dage før testdag, så tror nu den ville vise det i dag, hvis jeg var blevet gravid.

Hvis der er nogen derude, som testede negativ på 11. dagen og efterfølgende testede positiv, kunne jeg da godt bruge en lille peptalk.

Hilsen en møgsur Maria

Min blog

Det gjorde jeg...

Endte dog senere med en SA.. Som alle mine graviditeter har... Men det er jo bare mig der har et møg understel der ikke vil som vi vil...  

Anmeld

23. august 2011

Nessie

Jeg testede negativ samme dag som jeg fik svar på en positiv blodprøve

Jeg tog teste, for at være forberedt på det (negative) svar jeg forventede, så blev pænt overrasket, da sygeplejersken sagde jeg var gravid

Anmeld

23. august 2011

SnartGravid

Tak for svar i to - keep them coming. Så er der jo et lille håb endnu.

Jeg skal ikke have taget blodprøve men bare teste selv. Er det egentlig ikke mærkeligt? Troede altid man fik taget en blodprøve. Ellers kan man jo heller ikke se om jeg har været lidt gravid, og det kunne da være meget rart at vide.

Kh Maria

Min blog

Anmeld

23. august 2011

Kruse90

SnartGravid skriver:

Tak for svar i to - keep them coming. Så er der jo et lille håb endnu.

Jeg skal ikke have taget blodprøve men bare teste selv. Er det egentlig ikke mærkeligt? Troede altid man fik taget en blodprøve. Ellers kan man jo heller ikke se om jeg har været lidt gravid, og det kunne da være meget rart at vide.

Kh Maria

Min blog

På Brædstrup tager de altid blodprøve
også selvom man har fået styrtende menstration(det fik jeg nemlig sidste gang)

Håber den er der denne gang

Anmeld

23. august 2011

Sof

Nu er jeg blevet gravid normalt, men udfra scanninger og hvornår det så har sat sig fast, så testede jeg negativ 10 dage efter og meget svagt positiv 17 dage efter, men han ligger derinde lige nu og mosler godt rundt.

Håber det er mere positivt på lørdag

Anmeld

23. august 2011

Kløver

SnartGravid skriver:

Hilsen en møgsur Maria

Min blog

nu ved jeg ikke hvornår jeg kunne teste positiv sidst, da jeg først testede sent, og denne gang ved jeg ikke hvor langt jeg ca er, da jeg ikke ved hvornår jeg havde ÆL men ud fra mine beregninger har jeg fået negativ test på dag ca 13 fra ÆL og testet positivt på dag 15, er dog ikke helt sikker da jeg ikke er 100% sikker på dagen for ÆL

Håber for dig, du står med en flot og tydelig test om et par dage når din testdag kommer

Anmeld

23. august 2011

SnartGravid

Ja okay løbet er ikke kørt for mig. Læste lige et sted at det kun er ca 50% som kan teste positiv på denne dag 3+5. Men synes jeg kan mærke at min menstruation er på vej, så tror desværre ikke heldet er med os denne gang :-(

Men tak for støtten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.