Kan sagtens forstå hvordan du må have det med den tanke..
men når det er sagt, så har jeg selv prøvet et åbent forhold, med succes endda.
Min kæreste har haft nogle stykker før mig, og jeg har kun haft 1 før ham. Jeg følte heller ikke at jeg havde prøvet mig selv nok af, og det var så mig der luftede tanken for ham engang. Vi jokede lidt med det og små-snakkede om det i faktisk et års tid før vi blev enige om at prøve det. For der følte vi at vi kendte hinanden godt nok og stolede nok på hinanden til at afprøve det. Det betyder alt at man stoler 100% på hinanden, men det er OGSÅ altafgørende at man har det nogenlunde godt med sig selv. Det mindste dårlige selvværd kan nemt føre til jalouxi..
Vi havde en masse regler også.. det måtte bla. ikke være med venner, vi måtte ikke have fast kontakt bagefter, vi skulle fortælle hinanden det hvis det var sket osv...
Vi sluttede efter vi begge havde været sammen med en. Jeg fik virkelig boostet min egen selvtillid af det, men vi fik også styrket vores forhold meget er jeg sikker på. For dér blev vi sikre på at vi egentlig kun ville hinanden, og nu hvor vi har prøvet det kan vi ærligt sige at vi har nok i hinanden 
Men som sagt hænger det uløseligt sammen med din mave-fornemmelse.. vi var også helt enige om at hvis den mindste dårlige mave-fornemmelse meldte sig, så skulle det slutte.
Jeg tror ikke det er fordi din mand ikke vil dig
.. jeg tror bare han har brug for at finde ud af at det VIRKELIG er dig, og tro mig, det finder han ud af, hvis du stoler nok på ham og dig selv
Så er du jo bare den bedste han kan få! Sådan var det her.
Kram.
Anmeld