Spædbarn i Christianiacykel? Nogle med erfaring...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.409 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2011

patella

Hejsa. Jeg er nysgerrig efter at høre om det er muligt at have sit spædbarn med i en christianiacykel? Kan  man købe en slags indsats som liften kan stå i? Når den lille ny kommer, blir det vores eneste transportmiddel i dagtimerne når farmand er på arbejde, og den store kan jo sagtens sidde i den, men hva med den bette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

patella

23. august 2011

Malene84

patella skriver:

Hejsa. Jeg er nysgerrig efter at høre om det er muligt at have sit spædbarn med i en christianiacykel? Kan  man købe en slags indsats som liften kan stå i? Når den lille ny kommer, blir det vores eneste transportmiddel i dagtimerne når farmand er på arbejde, og den store kan jo sagtens sidde i den, men hva med den bette?

folk herinde i byen sætter autostole ned i den - tror de kan sættes fast så sikkerheden er i orden - det må du helt sikkert kunne google dig frem til

Anmeld

23. august 2011

serinasmor

har set flere det har baby i en autostol i deres christiania .. hvordan den så er fastspændt ved jeg ikke ... med under alle oomstændigheder er det mere sikkert end en alm lift

Anmeld

23. august 2011

Mumto3

Vi stillede bare liften ind i christia cykeln. Det fungerede perfekt. Vi havde 2 små børn og en baby, så vi lagde et bræt hen over liften og så måtte den minste af børnene sidde med fødderne på der, mens den store havde fødderne på guvlet.

Vores lift passede lige ind under sædet på cyklen.

Anmeld

25. august 2011

patella

Ja autostol må være løsningen... det gjorde vi forresten også med den store, men der var han ikke spæd, men nogle måneder gammel. Men det burde da være en sikker måde at transportere selv en spæd. Det er ikke lange ture, højst 10 min. eller noget i den stil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.