Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1. Katvig Baby sengetøj, flot stand
2. Junior sengetøj, flot stand
3. Junior sengetøj Byggemand Bob, en smule forvasket, ellers fin stand
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mika.F skriver: Kunne godt tænke mig sættet på billede nummer to hvis vi kan blive enige om en pris og du bor sådan at vi kan mødes... Såå, hva tænker du af pris, og hvor i verden bor du?
Kunne godt tænke mig sættet på billede nummer to hvis vi kan blive enige om en pris og du bor sådan at vi kan mødes... Såå, hva tænker du af pris, og hvor i verden bor du?
Du kan hente Katvig sættet på Nørrebro for 130 kr
L.J.L skriver: Du kan hente Katvig sættet på Nørrebro for 130 kr
mika.F skriver: Jamen er jeg så så heldig at jeg kan vente til dEn første hvis der ikke er nogen der gerne giver mere i mellemtiden??
Jamen er jeg så så heldig at jeg kan vente til dEn første hvis der ikke er nogen der gerne giver mere i mellemtiden??
ja hvis ikke det er solgt til d 1 er det dit
L.J.L skriver: ja hvis ikke det er solgt til d 1 er det dit
Billede 4: er det fra ikea? I så fald, vil du så give mig nogle mål på det?
mika.F skriver: Fedest. Syns det er super fedt! Og alt det sengetøj jeg har til den lille r noget jeg har lånt, ville være rart at eje noget af det selv! ^^
Fedest. Syns det er super fedt! Og alt det sengetøj jeg har til den lille r noget jeg har lånt, ville være rart at eje noget af det selv! ^^
AnneBJ skriver: Billede 4: er det fra ikea? I så fald, vil du så give mig nogle mål på det?
106*118 cm cirkus.
Ja det er fra IKEA
L.J.L skriver: 106*118 cm cirkus. Ja det er fra IKEA
ØV! Så passer det ikke til vores juniordyne!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128