Øv altså !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2011

Anonym trådstarter

Ja det er den følelse jeg sidder med nu - ØV! Jeg har mødt denne dejlige fyr og er så endt med at blive forelsket i ham. Jeg har været god til ikke at tænke for meget i dette forhold. Tankerne har tidligere været min værste fjende. Men med ham her har jeg følt mig sikker, ved jeg har hans og han er min. Men så pludselig kommer tankerne snigende. Ved ikke om det er lidt "brændt barn skyer ilden" ting eller om jeg har grobund for mine tanker / min frygt for at han er ved at trække sig. I den tid vi har kendt hinanden, har vi nødvendigvis ikke haft kontakt hverdag og det har passet mig fint, for har jo ikke været i tvivl om, at han vil mig. Men så var han og sove søndag til mandag og da han går mandag snakker vi lidt om, hvornår vi skal ses igen. Min datter er meget interesseret i at snakke med ham og snage om vi kysser farvel, så vi ender faktisk ikke med at få en fast aftale. Jeg skriver så til ham senere på morgen, at han bare kan give besked, når han ved, hvornår det vil passe ham at vi ses igen. Men jeg har intet hørt. Ingen sms - ingen opkald. I går aftes/nat da jeg skulle sove var jeg hel ude af den - tårerne pressede på, for den følelse jeg havde inden i er den jeg har haft de gange jeg har fornemmet at en mand er ved at brænde mig af Øv øv øv..... Jeg har så her til morgen skrevet en lille morgen hilsen til ham, men ingen svar og ved at han nu er mødt på arbejdet, så jeg hører i hvert fald ikke fra ham før i aften. Åhh jeg bliver bare så trist hvis det skal slutte nu. Synes jo vi har det godt sammen og kan egentlig ikke se, hvorfor han skulle trække sig. MED mindre, han pludselig har fået en følelse af at jeg kvæler ham eller at det er gået for stærkt (synes nu hverken at jeg kvæler ham eller at det går for stærkt - jeg har været meget bevidst om, at tage den med ro og ikke presse for meget på. Men måske det blev for meget for ham alligevel?)

Magter bare ikke, hvis det viser sig at han bare er ENDNU en fuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

baby012

Du får lige en  herfra. 

hvor længe har i været "sammen" ? 

kan det tænkes der evt. bare er noget galt på jobbet og han derfor har meget travlt ? eller at han ikke lige har haft hans mobil på sig .. ? 

op med humøret, og prøv at se lidt lyst på det . 

men ellers, hvis det virkelig bare er at han har brandt dig af og ignorere dig, så findes der med garenti en masse dejlige fyre derude som aldrig kunne drømme om at såre dig 

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Du får lige en  herfra. 

hvor længe har i været "sammen" ? 

kan det tænkes der evt. bare er noget galt på jobbet og han derfor har meget travlt ? eller at han ikke lige har haft hans mobil på sig .. ? 

op med humøret, og prøv at se lidt lyst på det . 

men ellers, hvis det virkelig bare er at han har brandt dig af og ignorere dig, så findes der med garenti en masse dejlige fyre derude som aldrig kunne drømme om at såre dig 

Vi har været sammen i 3 mdr. Jeg tænker også at han måske kom meget sent hjem fra job i går - han har ikke mobilen på sig i arbejdstiden. Men så tænker jeg jo, at det ikke tager så lang tid at skrive en sms. Men igen, han er bare ikke typen til sms og det ved jeg. Så fortryder også, at jeg selv bliver ved med at korospondere med ham via sms. Ja som du kan høre, så flyver mine tanker fra den ene enden til den anden. For jeg leder jo nok efter en "gyldig grund" til, at jeg ikke har hørt fra ham.

Ja der findes måske mange andre mænd ude i det ganske danske land, men det er jo også bare det, at nu har min datter mødt ham. Så vil jeg kæmpe noget mere for, at det ikke bare slutter nu.

Anmeld

23. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes da bare du skulle ringe til ham.

Hvis han har travlt og samtidigt ikke er sms typen kunne man sagtens forestille sig, at der ikke lå noget negativt i det.

Og du kan få afklaring med det samme. (Hvis han tager den altså)

Anmeld

23. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Vi har været sammen i 3 mdr. Jeg tænker også at han måske kom meget sent hjem fra job i går - han har ikke mobilen på sig i arbejdstiden. Men så tænker jeg jo, at det ikke tager så lang tid at skrive en sms. Men igen, han er bare ikke typen til sms og det ved jeg. Så fortryder også, at jeg selv bliver ved med at korospondere med ham via sms. Ja som du kan høre, så flyver mine tanker fra den ene enden til den anden. For jeg leder jo nok efter en "gyldig grund" til, at jeg ikke har hørt fra ham.

Ja der findes måske mange andre mænd ude i det ganske danske land, men det er jo også bare det, at nu har min datter mødt ham. Så vil jeg kæmpe noget mere for, at det ikke bare slutter nu.

Jeg kan sagtens forstå dig.. 

Hvor gammel er manden ?? 

men husk, din datter kan mærke hvis du går og er ked af det hele tiden.. og du lyder måske ikke helt som om at du er klar til et forhold efter det sidste som det ikke lyder til du blev behandlet ordenligt i.. så for din egen skyld, så hvis han gør dig ked af det, så er han ikke god nok til dig .. så tidligt i et forhold skal man bare gå og være glad og nyforelsket hele tiden, er man ikke det, så er der højst sansynligt et eller andet galt .. 

Anmeld

23. august 2011

Moar2011

lige en stor herfra ..

Det kan være efter jeres dag/nat sammen - han lige skal tænke det hele igennem , det kan være det er ham selv han er usikker på eller måske travlt på job ! - tvivler på det dig, så den tanke skal du ikk have, det ham det går glip af en dejlig person jo  - han skal nok gi lyd, sådan er voksne mennesker ..

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg synes da bare du skulle ringe til ham.

Hvis han har travlt og samtidigt ikke er sms typen kunne man sagtens forestille sig, at der ikke lå noget negativt i det.

Og du kan få afklaring med det samme. (Hvis han tager den altså)

Ja nemlig! Jeg burde jo bare ha ringet til ham igår aftes. Men så går der lidt stolthed i mig eller er det frygten for at virke desperat? Åh det er en svær balancegang

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig.. 

Hvor gammel er manden ?? 

men husk, din datter kan mærke hvis du går og er ked af det hele tiden.. og du lyder måske ikke helt som om at du er klar til et forhold efter det sidste som det ikke lyder til du blev behandlet ordenligt i.. så for din egen skyld, så hvis han gør dig ked af det, så er han ikke god nok til dig .. så tidligt i et forhold skal man bare gå og være glad og nyforelsket hele tiden, er man ikke det, så er der højst sansynligt et eller andet galt .. 

Jeg ER forelsket og jeg ER glad for manden. Jeg tror bare at jeg frygter lidt at miste det jeg har med ham, fordi jeg lidt har en dårlig erfaring med de mænd. Men det skal jo selvfølgelig heller ikke gå ud over ham. Jeg tror (og håber) at jeg bare ser spøgelser. Men spøgelser er lige med følelser, så det er ikke altid lige let at lukke dem ude Prøver dog!

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

lige en stor herfra ..

Det kan være efter jeres dag/nat sammen - han lige skal tænke det hele igennem , det kan være det er ham selv han er usikker på eller måske travlt på job ! - tvivler på det dig, så den tanke skal du ikk have, det ham det går glip af en dejlig person jo  - han skal nok gi lyd, sådan er voksne mennesker ..

Tak for dit søde svar

Anmeld

23. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Jeg ER forelsket og jeg ER glad for manden. Jeg tror bare at jeg frygter lidt at miste det jeg har med ham, fordi jeg lidt har en dårlig erfaring med de mænd. Men det skal jo selvfølgelig heller ikke gå ud over ham. Jeg tror (og håber) at jeg bare ser spøgelser. Men spøgelser er lige med følelser, så det er ikke altid lige let at lukke dem ude Prøver dog!

Bare ta' den med ro og se om ikke du høre fra ham senere idag  

mænd er lidt sære engang imellem så det nok bare et lille anfald af storhedsvanvid  

Hvor gammel er han ? Har han selv børn ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.