Er kommet hjem fra arbejde for godt en time siden, tjekkede mine mail og så at jeg havde en fra baby.dk, hvilket fik mine tanker igang endnu en gang.
Jeg har ikke været på p-piller i 10 mdr. nu, da mig og kæresten(som jeg har været sammen med i snart 3 år, og boet med i 1,5 år) gerne vil have et barn. Men hvorfor skal det tage så lang tid? Ved godt at det kan tage endnu længere tid, og at jeg langt fra er den første hvor det tager tid, men det er bare så frustrerende!
Synes alle folk omkring mig bliver gravide lige nu, og har en veninde som skal føde i september, og hende og kæresten har 1 års dag i denne her måned, plus graviditeten var en upser. Selvfølgelig er jeg glad på deres vegne men kan bare ikke lade være med at tænke "hvorfor hende og ikke mig?" Snakker ikke rigtig med kæresten om det, for han er mere afslappet med det, og siger at det kommer når det kommer. Og det gør det jo også, tror bare jeg er meget mere skruk end han er. Selv om det var ham der tog den endelige beslutning om at jeg skulle smide pillerne.
Har lige døjet helt vildt med underlivsbetændelse hvor jeg også blev indlagt, og min første tanke var bare " jeg dør hvis det er en ufrivillig abort" (tanken kom, da jeg også blødte en del). Et par uger efter drømte jeg at jeg var gravid, men mit barn var dødt og jeg kunne aldrig blive gravid igen, fordi jeg har været på p-piller i så mange år. Jeg vågnede ved at jeg lå og tudede! Det var bestemt ikke rart.
Ønsker så meget, at det snart sker for mig og min elskede kæreste. Kan ikke vente med at blive far, mor og barn.
Nå ville egentlig ikke noget med det her. Kun få luftet tankerne lidt. Tak til dem som læser
Godnat.
Anmeld