bunch til dåb???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. august 2011

stjerneskud10

Hejsa allesammen

Kæresten og jeg snakker lidt om at lave bunch til barnedåben, men kan man i det hele taget servere bunch til en barnedåb?? og hvad kan sådan en bunch består af??

Til eftermiddag vil vi lave et kæmpe kagebord og aftensmaden vil består af noget som suppe eller noget andet...

Kan man starte sådan en dag med bunch??

Knus

Stjerneskud10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

stjerneskud10

Jeg burde nok gå i seng..

Jeg mener selvfølgelig brunch og ikke bunch...

Hvad gør man med drikkevarer tænker lidt at vin ikke hører sig til brunch..??

Anmeld

23. august 2011

Mamalou

Hejsa Vi inviterer på brunch til min søns barnedåb næste søndag. Det er dog på resturant og jeg synes det er en fin måde at gøre det på. Jeg kender til flere der har gjort det samme. Vi byder efterfølgende gæsterne på kaffe og kage. Til brunchen bliver der serveret jucie, kaffe og the a libitum og så må vores gæster bestille hvad de vil at drikke - på vores regning. Jeg tænker at man sagtens kan servere vin til brunch. Der indgår jo oste og pålæg - så hvorfor ikke?

Anmeld

23. august 2011

132319

Vi lavede selv brunch

Den bestod af;

4 forskellige oste
3 forskellige slags pølser
Pandekager
Frugt i massevis
Røræg
Bacon
Yoghurt med müsli
Tre forskellige slags brød

Derefter serverede vi kage og kaffe.

Af drikkevarer til brunchen var der juice på bordene og så var der sodavand, øl og vin. Der blev intet vin drukket men til gengæld var der et par stykker der drak en øl

Anmeld

23. august 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Vi havde også brunch til min søns dåb. Der var ostefade, forskellige pølser i skiver, æg, pølser og bacon, pandekager m. sirup, frikadeller, frugt, forskellige slags brød, lun leverpostej osv.

Af drikkelse var der juice, the og kaffe og så noget hvidvin med bær eller juice i.

Senere på dagen var der så stor kage, diverse chokolade, kaffe, the, øl og sodavand.

Ville bestemt bruge samme menu igen, hvis jeg skal holde dåb igen i fremtiden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.