Så er det blevet tid til at rutche...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Hasselnødden

Og vi tænker på at anskaffe os en lille een af plastik - samme slags som vores dp har stående og som vores søn på 19mrd. selv kan administrere.. vi har masser af græs, så mor her får ikke ondt i maven ved tanken.. hvis nu han skulle falde ned..  

Det gør ikke noget den ikke er holdbar eller billig, det er bare indtil han fylder 3+ år.. hvor vi vil anskaffe os een lidt større til gyngestativet...

Men hvor finder vi en sådan og hvor har I selv købt een, i så fald I har anskaffet jer en rutchebane.. ?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Hasselnødden

Hasselnødden skriver:

Og vi tænker på at anskaffe os en lille een af plastik - samme slags som vores dp har stående og som vores søn på 19mrd. selv kan administrere.. vi har masser af græs, så mor her får ikke ondt i maven ved tanken.. hvis nu han skulle falde ned..  

Det gør ikke noget den ikke er holdbar eller billig, det er bare indtil han fylder 3+ år.. hvor vi vil anskaffe os een lidt større til gyngestativet...

Men hvor finder vi en sådan og hvor har I selv købt een, i så fald I har anskaffet jer en rutchebane.. ?

På forhånd tak

Er der slet ingen, der har børn i alderen 1-3 der har deres egen lille rutchebane hjemme?

Anmeld

22. august 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg vil råde jer til at købe en større,som han har glæde af lidt længere.Min søn fik sådan en lille en i 1 års fødselsdagsgave,og da han endelig,ca. 6 mdr. senere kunne kravle op af den selv,var han faktisk for stor til den,og syntes ikke den var sjov.

Nu har han en stor en i sådan et legetårn,og det er et kæmpehit.Han bruger den hele tiden.

Anmeld

23. august 2011

Hasselnødden

Pernilleh skriver:

Jeg vil råde jer til at købe en større,som han har glæde af lidt længere.Min søn fik sådan en lille en i 1 års fødselsdagsgave,og da han endelig,ca. 6 mdr. senere kunne kravle op af den selv,var han faktisk for stor til den,og syntes ikke den var sjov.

Nu har han en stor en i sådan et legetårn,og det er et kæmpehit.Han bruger den hele tiden.

Dét kunne være vi skulle overveje det istedet...  også for måske at udfordre ham lidt mere, han kan jo godt.. gyngestativet har vi allerede, så kigge efter een... større istedet... er måske en ide... tak, vi ser på det

Anmeld

23. august 2011

serinasmor

Hasselnødden skriver:

På forhånd tak

vil give pernilleh ret ... her har vi en legeplads med en stor rutchebane lige overfor os ... serina er 19mdr og kan selv kravle op på den ... og den er nok 140cm høj ... de helt små er ikke sjove særlig længe ... men en større rutsjebane er stadig sjov når de starter i skole

Anmeld

23. august 2011

Nessie

Jeg tog i Toys'R'Us og kiggede på rutchebane, og tog knægten med. Han prøvede først den mindste og den kunne jeg godt se hurtigt ville blive for lille.

Så vi købte den der hed 3+, og den har været fin i år, og måske også næste år, men i vuggestuen har han ingen problemer med at brugen en endnu større rutchebane.

Vi har også et gyngestativ, og den eneste grund til at vi ikke købte en rutchebane til den i år er, at mellemrummet mellem trinene er for høje for ham. Men han er allerede ved at lære det, så nøste år køvber vi én der kan sættes på dér 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.