Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mormilla skriver:Nu har jeg lige været nede og købe hipp baby kiks... De er sku da fyldt med sukker!!!!!!! Troede at baby kiks var uden sukker, så læste ikke bag på...Ved i om man kan få nogen uden sukker???
Beck skriver: www.baby.dk/debat/2400/madopskrifter/boernekiks--et-sundt-alternativ-til-koebekiksene.aspxFandt lige denne her i en anden tråd...
Mormilla skriver:Mange tak... Det var lige det jeg skulle bruge Vil lave dem i morgen, så han kan få nogen sunde kiks
Der hvor min pige går i vuggestue har jeg set en planche fra tandlægen - og de der hipp baby kiks var på den planche med mad og drikkelse med MEGET sukker i... tænk at man sælger sån noget specielt til helt små børn
lærkes_mor skriver: Der hvor min pige går i vuggestue har jeg set en planche fra tandlægen - og de der hipp baby kiks var på den planche med mad og drikkelse med MEGET sukker i... tænk at man sælger sån noget specielt til helt små børn
Ja det fatter jeg heller ikke...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128