Baby kiks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.949 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

Mormilla

Nu har jeg lige været nede og købe hipp baby kiks... De er sku da fyldt med sukker!!!!!!! Troede at baby kiks var uden sukker, så læste ikke bag på...

Ved i om man kan få nogen uden sukker???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

Loggidut

jeg ved man kan bage dem selv, og jeg mener der var et par stykker fra juli07 som bagte selv, du kunne jo evt. smide et indlæg inde hos os?

Anmeld

11. januar 2009

Becks

Mormilla skriver:

Nu har jeg lige været nede og købe hipp baby kiks... De er sku da fyldt med sukker!!!!!!! Troede at baby kiks var uden sukker, så læste ikke bag på...

Ved i om man kan få nogen uden sukker???

www.baby.dk/debat/2400/madopskrifter/boernekiks--et-sundt-alternativ-til-koebekiksene.aspx

Fandt lige denne her i en anden tråd...

Anmeld

11. januar 2009

Mormilla

Beck skriver:

www.baby.dk/debat/2400/madopskrifter/boernekiks--et-sundt-alternativ-til-koebekiksene.aspx

Fandt lige denne her i en anden tråd...

Mange tak... Det var lige det jeg skulle bruge Vil lave dem i morgen, så han kan få nogen sunde kiks

Anmeld

11. januar 2009

Becks

Mormilla skriver:

Mange tak... Det var lige det jeg skulle bruge Vil lave dem i morgen, så han kan få nogen sunde kiks

Det var så lidt C,"

Anmeld

12. januar 2009

Sara.

Der hvor min pige går i vuggestue har jeg set en planche fra tandlægen - og de der hipp baby kiks var på den planche med mad og drikkelse med MEGET sukker i... tænk at man sælger sån noget specielt til helt små børn

Anmeld

12. januar 2009

Rasmine

Anyway, pas på, selvom det er babykiks kan der godt brækkes lidt store stykker af.
Har selv oplevet det.

Anmeld

12. januar 2009

Mormilla

lærkes_mor skriver:

Der hvor min pige går i vuggestue har jeg set en planche fra tandlægen - og de der hipp baby kiks var på den planche med mad og drikkelse med MEGET sukker i... tænk at man sælger sån noget specielt til helt små børn

Ja det fatter jeg heller ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.