Min datter græder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. august 2011

janne1986

Og det gør hun ret tit...

Og så kigger hun, og er der nogle hun får øjenkontakt med så giver hun den lige en tand mere

Nå men problemet er mest om aftenen eller til natten.... Nogle nætter kan hun vågne 7-11 gange.... Hun græder bare lige kort, får sutten og sover så igen, men nogle gange kan det godt være hver 5. minut hun så vræler....

Hun er lige startet i dp og ku forestille mig hun har mange indtryk der skal bearbejdes.... Men synes det er vildt... og mangler en sammenhængende nattesøvn.....

Nogen der har nogle gode idéer til hva jeg kan gøre eller nogen der har prøvet noget lignende???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

sne190810

janne1986 skriver:

Og det gør hun ret tit...

Og så kigger hun, og er der nogle hun får øjenkontakt med så giver hun den lige en tand mere

Nå men problemet er mest om aftenen eller til natten.... Nogle nætter kan hun vågne 7-11 gange.... Hun græder bare lige kort, får sutten og sover så igen, men nogle gange kan det godt være hver 5. minut hun så vræler....

Hun er lige startet i dp og ku forestille mig hun har mange indtryk der skal bearbejdes.... Men synes det er vildt... og mangler en sammenhængende nattesøvn.....

Nogen der har nogle gode idéer til hva jeg kan gøre eller nogen der har prøvet noget lignende???

Hmm for mig lyder det som om hun er lidt utryg. Og eftersom du siger hun lige er startet i DP, giver det lidt mening? Prøv at se om du kan være rigtig meget fysisk sammen med hende, og giv hende massere af kontakt timerne op til hun skal i seng.

Tag hende evt over i din seng og sov, hvis det bliver ekstra slemt nogle nætter.

Hvor gammel er hun?

Anmeld

22. august 2011

janne1986

sne190810 skriver:

Hmm for mig lyder det som om hun er lidt utryg. Og eftersom du siger hun lige er startet i DP, giver det lidt mening? Prøv at se om du kan være rigtig meget fysisk sammen med hende, og giv hende massere af kontakt timerne op til hun skal i seng.

Tag hende evt over i din seng og sov, hvis det bliver ekstra slemt nogle nætter.

Hvor gammel er hun?

Hun er snart 10 mdr...

Ja prøver også og give hende meget tryghed og være op og ned af hende om aftenen, men har også en stor datter der gerne vil have min opmærksomhed der  Det er ikke nemt... Men prøver,,,,

Nogle gange har jeg taget hende med i min seng, fordi jeg ik orker rende frem og tilbage...

Er bare synd for hende, for de nætter hun sover helt igennem, ja så kan man bare mærke det i hendes humør osv... en helt anden pige man henter i sengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.