Update på samtale om vores videre forløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Miss BananaHammock

Hej Piger

Har været til "what's next" samtale på brædstrup idag.

Vi fik tilbuddet om en ekstra IUI (et 4 forsøg) - men vi er begge enige i at vi ikke tror på at det vil lykkes med IUI og derfor hellere vil igang med IVF. Vi fik afvide at vi skal starte med lang protokol - så ved næste cyklus start skal vi ringe ind og se om der er plads til os. Jeg er dog meget forvirret og utrolig yo yo idag. Det ene øjeblik er jeg glad for at skulle igang i gen og det næste har jeg bare lyst til at grave mig under dynen og gemme mig langt langt væk! 

men ja - det var bare lige en update herfra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

AnneP

Miss BananaHammock skriver:

Hej Piger

Vi fik tilbuddet om en ekstra IUI (et 4 forsøg) - men vi er begge enige i at vi ikke tror på at det vil lykkes med IUI og derfor hellere vil igang med IVF. Vi fik afvide at vi skal starte med lang protokol - så ved næste cyklus start skal vi ringe ind og se om der er plads til os. Jeg er dog meget forvirret og utrolig yo yo idag. Det ene øjeblik er jeg glad for at skulle igang i gen og det næste har jeg bare lyst til at grave mig under dynen og gemme mig langt langt væk! 

Kan godt forstå dit Yo-Yo humør, det følger desværre med i det her beh.-halløj! syntes godt nok det kan være hårdt for psykken!

fingre for at i kommer med til næste cyklus, og at der kommer hurtig gevinst!

Anmeld

22. august 2011

Mutti2B

Det bliver da spændende med IVF

Nu kan det godt ske at jeg spørger dumt, men hvordan beslutter de at det skal være en lang protokol frem for den korte?

Anmeld

22. august 2011

Putomanen

Puha, jeg kan godt forstå dine humørsvingninger! Der er sku en svær verden det her! Man går frem og tilbage mellem glæde og frygt og mange andre følelser.

Jeg håber, at IVF er vejen frem for jer, og at i kan "nøjes" med en enkelt behandling.

Anmeld

22. august 2011

Kruse90

ihh det bliver spændende smukke.

hvornår skal du ca. have mens igen?
Krydser for at IVF er vejen frem

Anmeld

22. august 2011

ønskebørn74

Hej Piger

Kæmpe krammer og held og lykke med IVF!!!!

Anmeld

22. august 2011

baby84

Hej Piger

Hvor bliver det spændende for jer, men kan virkelig godt forstå hvis de virker lidt uoverskueligt. for at i kommer i gang i næste cyklus

Anmeld

22. august 2011

Miss BananaHammock

Mutti2B skriver:

Det bliver da spændende med IVF

Nu kan det godt ske at jeg spørger dumt, men hvordan beslutter de at det skal være en lang protokol frem for den korte?

Det er åbenbart det man oftest starter med - ihvertfald på brædstrup. Noget med at det er lettere at styre.

Anmeld

22. august 2011

Miss BananaHammock

Kruse90 skriver:

ihh det bliver spændende smukke.

hvornår skal du ca. have mens igen?
Krydser for at IVF er vejen frem

Om ca. 14 dage. :0)

Anmeld

22. august 2011

Miss BananaHammock

Tak piger. Håber virkelig også ivf giver gevinst - det er jo også ved at være et af de sidste trin hvis vi vil klare os uden donor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.