Barnevogn som ikke hænger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg er på udkig efter ny barnevogn og vil høre hvad i har af erfaring med barnevogne nåpr det kommer til at de begynder at hænge i kassen.jeg synes Emmaljunga gør det meget hurtigt i alm. brug men er der en vogn i vil anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg er på udkig efter ny barnevogn og vil høre hvad i har af erfaring med barnevogne nåpr det kommer til at de begynder at hænge i kassen.jeg synes Emmaljunga gør det meget hurtigt i alm. brug men er der en vogn i vil anbefale?

Hvad mener du med at de begynder at hænge i kassen

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Hvad vil det sige at "hænge i kassen" ?

Anmeld

22. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg tror, at du skal kigge efter en vogn, som er fuldt understøttet.. Fx Odder..

Anmeld

22. august 2011

Isabella_mor

jeg har en simo den er ikke begyndt at hænge og vi fik den endda brugt.. 

Anmeld

22. august 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Har en Odder Victory, og ALLE odder kasser er støttet fuldt ud til begge ender, så de ikke kommer til at hænge

Anmeld

22. august 2011

MosterA

Anonym skriver:

Det var også et af de krav vi havde da vi skulle vælge barnevogn - syntes ikke det ser så pænt ud 

Vi har valgt en Odder fordi den har ramme under hele kassen. Mine søskende har haft Odder til alle deres børn og de har aldrig haft problemet med at de hænger.

Anmeld

22. august 2011

4kløver

Har en marolle og den er lukket hele vejen rundt så håber ikke at den begynder på det.

Anmeld

22. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
isabellamor skriver:

jeg har en simo den er ikke begyndt at hænge og vi fik den endda brugt.. 

hov ja..!
Vi har da også haft en Simo - den var også fuldt understøttet, og kom heller ikke til at hænge..

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvad mener du med at de begynder at hænge i kassen

med tiden kan de godt blive skæve fordi der komemr vægt på. så hænger den med forsiden nedad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.