Om nan2 og nan3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Nadia&Daniel

De har lavet om det på:

Før: Nan 2 fra 4 mdr.

Nu: Nan 2 pro fra 6 mdr.

Før: Nan 3 fra 9 mdr.

Nu: Nan 3 pro fra 12 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Janni.

Ej jamen hvad pokker skal det nu gøre godt for? Nu var det ellers lige så nemt for kæresten at hente nan til sønnike.. Vil tro han bliver forvirret nu 

Anmeld

22. august 2011

maria_wlt

Begrundet årsag??

Anmeld

22. august 2011

Nadia&Daniel

Janni. skriver:

Ej jamen hvad pokker skal det nu gøre godt for? Nu var det ellers lige så nemt for kæresten at hente nan til sønnike.. Vil tro han bliver forvirret nu 

De sælger stadig de "gamle" pakker nogle steder, men de får ikke flere - dog ikke i min føtex.. Måtte ringe til deres info., fordi føtex ikke kunne give mig svar på hvorfor den nu hed fra 12 mdr.

Anmeld

22. august 2011

Nadia&Daniel

maria_wt skriver:

Begrundet årsag??

Fik kun afvide at Nan 3 pro nu er en juniormælk..

Anmeld

22. august 2011

Janni.

Nadia&Daniel skriver:

De sælger stadig de "gamle" pakker nogle steder, men de får ikke flere - dog ikke i min føtex.. Måtte ringe til deres info., fordi føtex ikke kunne give mig svar på hvorfor den nu hed fra 12 mdr.

Jamen forvirringen er total, tror jeg skal læse lidt på deres hjemmeside når Silas er puttet til nat. 

Tak for oplysningen 

Anmeld

22. august 2011

Kløver

Nadia&Daniel skriver:

De har lavet om det på:

Før: Nan 2 fra 4 mdr.

Nu: Nan 2 pro fra 6 mdr.

Før: Nan 3 fra 9 mdr.

Nu: Nan 3 pro fra 12 mdr.

Det har jeg slet ikke hørt at de har lavet om, hvad dælen er forskellen

Kan godt være jeg spæørger dumt, men hvad bruger man nan3 til. Vores SP sagde vi bare skulle bruge nan2 helt frem til de ik får flaske mere, og skal han have mælk at drikke til maden kan han begynde at få komælk. Ellers får han alm mad, så ja hvad bruger man nan3 til

Anmeld

22. august 2011

Nadia&Daniel

Det har jeg slet ikke hørt at de har lavet om, hvad dælen er forskellen

Kan godt være jeg spæørger dumt, men hvad bruger man nan3 til. Vores SP sagde vi bare skulle bruge nan2 helt frem til de ik får flaske mere, og skal han have mælk at drikke til maden kan han begynde at få komælk. Ellers får han alm mad, så ja hvad bruger man nan3 til

Nan 3 er fra 9 mdr. -  vores datter på snart 10 mdr. får 4 flasker samt morgengrød, frokost (rugbrød) og aftensmad med os

Anmeld

22. august 2011

Kløver

Nadia&Daniel skriver:

Nan 3 er fra 9 mdr.

Altså som istedet for nan2 ? Jeg synes bare der stod på pakken den var erstatning for drikkemælk hmm pænt forvirrende

Anmeld

22. august 2011

Nadia&Daniel

Janni. skriver:

Jamen forvirringen er total, tror jeg skal læse lidt på deres hjemmeside når Silas er puttet til nat. 

Tak for oplysningen 

Du må gerne give lidt info.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.