bæresele fremadvendt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.324 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. august 2011

birthee

Findes der en bæresele hvor de sidder fremadvendt, men det ikke er en babybjørn???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

lilledittemor

birthee skriver:

Findes der en bæresele hvor de sidder fremadvendt, men det ikke er en babybjørn???

Jeg mener at de kan sidde både den ene og den anden vej i en baby-bjørn sele..
Så bukker man bare kanten ned, så de kan se

Anmeld

22. august 2011

birthee

Ditte_Marie skriver:

Jeg mener at de kan sidde både den ene og den anden vej i en baby-bjørn sele..
Så bukker man bare kanten ned, så de kan se

Det jeg mener er, om der findes andre modeller af bæreseler hvor de også kan sidde fremad-vendt, da jeg ikek er særlig vild med den måde de hænger og dingler med benene på i en babybjørn...

Anmeld

22. august 2011

Kløver

birthee skriver:

hvor gammel er barnet der skal sidde i den, for en strækvikle kan bruges både fremadvendt og bagudvendt men de går kun op til en 8-9kg så vidt jeg ved findes der ikke nogle der ellers kan bruges fremadvendt, da det ikke er så godt for dem når de bliver større, men en mei-tai eller manduca selen kan bruges på ryggen, og så kan de se fremad bare fra mors eller fars ryg

Anmeld

22. august 2011

millesofie

birthee skriver:

hvad med en vikle eller en mai tai / skildpadde

dem har jeg brugt og bruger stadig, de er super gode

Anmeld

22. august 2011

AnneBJ

Overvejede du ikke manducaen på et tidspunkt? Felix er rigtig glad for vores, og selvom han ikke sidder fremadvendt, kan han sagtens se noget alligevel... Og det er stadig nemt for ham at gemme hovedet hos mig, når det hele bliver lidt for meget!

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

birthee skriver:

Det jeg mener er, om der findes andre modeller af bæreseler hvor de også kan sidde fremad-vendt, da jeg ikek er særlig vild med den måde de hænger og dingler med benene på i en babybjørn...

Kommer de ikke altid til at dingle med benene i en sele?

Anmeld

22. august 2011

AnneBJ

Ditte_Marie skriver:

Kommer de ikke altid til at dingle med benene i en sele?

Nej Mange af de nye(re) bæreseler under hele barnets numse, helt ud til knæhaser, så derfor sidder de mere ligesom man gør på en stol, hvis altså det giver mening? Det er lidt svært at forklare

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

AnneBJ skriver:

Nej Mange af de nye(re) bæreseler under hele barnets numse, helt ud til knæhaser, så derfor sidder de mere ligesom man gør på en stol, hvis altså det giver mening? Det er lidt svært at forklare

Nårh okay. Tak

Anmeld

23. august 2011

birthee

AnneBJ skriver:

Overvejede du ikke manducaen på et tidspunkt? Felix er rigtig glad for vores, og selvom han ikke sidder fremadvendt, kan han sagtens se noget alligevel... Og det er stadig nemt for ham at gemme hovedet hos mig, når det hele bliver lidt for meget!

Jeg har en manduca, synes bare ikke caroline er gammel nok til at sidde på ryggen endnu (hun er 4 mdr.)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.