Tiger eller tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2011

_-Kathrine-_

Hej Piger!

Villads er 4 mdr og de sidste 2 dage har han været MEGET irritabel, ikke ret meget har kunnet fanget hans interesse eller gjort ham tilpas - og han plejer altid at være en glad dreng, der næsten aldrig græder! Han er begyndt at savle meget og da jeg tog hans temperatur var den 0.5 gr mere end den plejer at være!

Har prøvet at kigge ham i munden, men jeg kan ikke få lov, da han bliver mega sur!

Er det tænder, eller den onde tiger vi har fået besøg af?

Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

MetteS81

Det kan godt være tænder  Vores pige savlede også rigtig meget og var utilfreds og pjevset lige før hendes tænder kom.....

Anmeld

22. august 2011

_-Kathrine-_

MetteS81 skriver:

Det kan godt være tænder  Vores pige savlede også rigtig meget og var utilfreds og pjevset lige før hendes tænder kom.....

Hvor længe var hun pjævset?

Håber godt nok ikke det varer alt for længe, for kan slet ikke kende min altid glade og tilfredse dreng

Anmeld

23. august 2011

MetteS81

_-Kathrine-_ skriver:

Hvor længe var hun pjævset?

Håber godt nok ikke det varer alt for længe, for kan slet ikke kende min altid glade og tilfredse dreng

Hmmm ja, nu har jeg så skrevet "lige før"...men har lige snakket med min kæreste om det, og hun var faktisk pjevset i et godt stykke tid før de kom... Utroligt så hurtigt man glemmer (eller fortrænger) den slags!!  

Hun fik sin første lige før hun blev 6 mdr, og hun begyndte at blive pivet måske en måned/halvanden før...vi syntes også det var så mærkeligt, for hun var også altid bare så tilfreds og glad! Men da vi lige pludselig kunne se og mærke den første lille tand, så vidste vi at det var derfor

Men tror det er forskelligt hvor lang tid tænderne er om at komme ud...krydser fingre for at din lille dreng er hurtig!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.