Hvor går tiden bare langsomt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2011

esiuol

Jeg blev insemineret i sidste uge og skal teste 2. september - men lige nu føles det bare som om, der er en milliard år til!

Går fra det ene minut at være overbevist om, at der er gevinst, når der var to gode æg og en rigtig god sædprøve... Til det næste øjeblik at frygte, at ikke en gang de bedste odds falder ud til vores fordel.

Synes hele det her fertilitets-halløj er én stor ventetid - enten på at teste, på at få ægløsning eller på at skulle til behandling. *suk*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Nessie

Der ER også en milliard år til d. 2. september. I hvert fald når man bare går og veeeeeenter på at få lavet den prøve.

Ja, behandlingsverdenen er én lang ventetid på det ene eller det andet.
Men når først du har fået "gevinsten" af alle dine anstrengelser, så glemmer man hurtigt hvor hårdt det egentlig var, og hvor meget man ventede på dit eller dat.

for at det lykkes denne gang

Anmeld

22. august 2011

Putomanen

Jeg vil ihvertfald  for dig, og så håber jeg, at tiden går bare en lille smule hurtigere. Lige pludselig er det d. 2. september, på den ene eller anden måde

Anmeld

22. august 2011

AnneP

esiuol skriver:

Jeg blev insemineret i sidste uge og skal teste 2. september - men lige nu føles det bare som om, der er en milliard år til!

Går fra det ene minut at være overbevist om, at der er gevinst, når der var to gode æg og en rigtig god sædprøve... Til det næste øjeblik at frygte, at ikke en gang de bedste odds falder ud til vores fordel.

Synes hele det her fertilitets-halløj er én stor ventetid - enten på at teste, på at få ægløsning eller på at skulle til behandling. *suk*

Pyyhhhhh kender det ALT for godt!

Vente tiden er bare laaaaaaaaang!! og man bliver næsten sindsyg!

Men du klarer den helt sikkert, for hvis frk Utålmodig her kan klarer det kan alle!

for 2 dejlige blå streger!

Anmeld

22. august 2011

ønskebørn74

esiuol skriver:

Kæmpe krammer!!! Ja det er sgu et helvede at vente og vente på gevinsten...

Anmeld

22. august 2011

baby84

esiuol skriver:

åhh kender så godt utålmodigheden... krydser for at der er gevinst

Anmeld

23. august 2011

esiuol

Tusind tak allesammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.