Mor til 2, snart 3 skriver:
Nej det er nemmelig der den går galt.. Kunne simpelthen blive så tosset når man så de afleverede et for mig sygt barn 
Men som du skriver der var engang det kunne lade sig gøre.. Jeg tager hatten af for dem der gider knokle over 40 timer om ugen. Jeg gider bare ikke, jeg stiller bare min familie og specilt min børn højer end arbejde..
Her hjemme er manden og jeg også ganske enige om så længe vi bor på Grønland og det er ham der er hovede forsøger er det mig der har ungerne hjemme når de er syge.. Og det passer mig fint.
Og når vi engang flytter hjem til Dk igen vil han sejle op til 3 md. af gange så der vil jeg heller ikke have meget mere end 25 til 30 timer. heller klare mig for lidt mindre end lade det gå ud over mine børn
Er nu begyndt og læse på fjernestudie for det giver det samme i su og jeg har 17 timer om ugen som hvis jeg arbejde 30 timer her oppe.. 
Men nu har jeg tiden til rigtig og hygge om mine unger 
Tiden med ens unger, får man heller aldrig tilbage igen. Hvis jeg arbejdede, ville jeg vælge akkurat ligesom dig.....altså tiden sammen med sine børn, fremfor et fuldtidsjob....i hvert fald hvis det kunne hænge samme økonomisk.
Nu er jeg jo på førtidspension, så jeg er altid hjemme. Jeg kan mærke på min dreng, at han nyder at jeg er hjemme, når han kommer hjem fra skole. Her er ingen stress og jag.....vi nyder bare tilværelsen, og nyder at kunne være sammen.
Jeg ved godt det er nemt for mig at sige, at man bør holde sit barn en ekstra dag hjemme efter sygdom, når nu jeg går hjemme og netop ikke ville få bøvl med arbejdspladsen. Jeg kunne godt forestille mig, at de forældre, der afleverer sit barn hurtigt i institution igen, måske netop er bange for at få bøvl på arbejdspladsen....specielt her under krisen, hvor mange blev fyret.
Min søn var meget syg frem til han var 3½ år, hvor han fik fjernet mandler. Jeg kunne desværre ikke holde på et job, fordi jeg nægtede at aflevere min søn syg i vuggestue/børnehave. Det er ærgeligt at det har sådan nogle konsekvenser, når man blot vil sit barn det bedste.
Jeg må vist hellere stoppe mit skriveri nu kan jeg mærke. Jeg har lagt med feber idag, så jeg må vist hen og hvile nu