da jeg igen har en depression skulle jeg lige til tjeck i går hos lægen, og det gik godt, hun forlænge min sygemeldning så nu skal jeg ikke tænke på det.
Jeg fik en repcet igen på pillerne med dajeg så kom på appotekte blev jeg spurt om jeg vil have et billigere udgave en den jeg havet på repceten jeg sage ja uden rigtig at tænke over det. kom så til at tænke på da jeg kom hjem om jeg ikke skulle havet fået det andet, min læge siget nemlig at det kun er det mærke som man må få når man er gravid, mener det hed fodulin... det mærke jeg fik med hjem hedder fondur sandoz. vil der ske noget ved babye ved at tag det??
jeg har læst på nette at det kan give nyfødte ryster, søvnproblemer og svært ved at sutte,, `men at man godt kan andvende det ved gravide....ved ikke rigtig om jeg skal forsætte med dem, nogle der kender noget til det mærke?
Eller skal jeg bare renge med at det viker på samme måde som det jeg skulle have haft? må de godt udlevere et middel som kan skade fosteret når man skal have et som gravide må få
Håber i kan finde hovede og hale idet
Anmeld