Giv mig kritik på min blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Mi

Frøken J. skriver:

Synes det ser ganske fint ud Personligt ville jeg nok korte teksten om dig ned til nogle få stikord, og så lave en separat side til informationer om dig. Således, at skal man ned i dit blogarkiv ude i siden, så skal man ikke scrolle så langt  

Tak, det prøver jeg lige

Er wordpress så nemmere at bruge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Mi

Frøken J. skriver:

Altså ligesom jeg har her ude i højre side:

http://blog.angelic.dk/

(Så længe det varer, min blog bliver passwordprotected i løbet af dagen. Og der er heller ikke noget på den endnu. Jeg plejer at blogge et andet sted, men er ved at opstarte en ny ).

Må jeg forresten følge din blog?

Anmeld

22. august 2011

Frøken J.

Mi skriver:

Tak, det prøver jeg lige

Er wordpress så nemmere at bruge?

Hvis du er nybegynder, vil jeg nok anbefale blogspot Det er mere simpelt, synes jeg  

Anmeld

22. august 2011

Frøken J.

Mi skriver:

Må jeg forresten følge din blog?

Ja, bare lige smid dit navn og mail på Janne@angelic.dk  

Anmeld

22. august 2011

Mi

Frøken J. skriver:

Ja, bare lige smid dit navn og mail på Janne@angelic.dk  

Er hermed gjort

Anmeld

22. august 2011

AnneBJ

Kan se det med siderne lykkedes?

Billedet i toppen har jeg lavet ved at åbne en tom fil i photoshop og lave den 660 pixels bred og 300 pixels høj. Så har jeg åbnet de tre billeder jeg gerne ville bruge, og ændret deres højde til 300 pixels (så følger bredden automatisk med). Dernæst er de bare trukket over på den tomme baggrund og gemt som et samlet billede!

Anmeld

22. august 2011

Mi

AnneBJ skriver:

Kan se det med siderne lykkedes?

Billedet i toppen har jeg lavet ved at åbne en tom fil i photoshop og lave den 660 pixels bred og 300 pixels høj. Så har jeg åbnet de tre billeder jeg gerne ville bruge, og ændret deres højde til 300 pixels (så følger bredden automatisk med). Dernæst er de bare trukket over på den tomme baggrund og gemt som et samlet billede!

Det vil jeg lige prøve, for det billede jeg prøvede at komme ind var jo ALT for stor

Anmeld

22. august 2011

AnneBJ

Mi skriver:

Det vil jeg lige prøve, for det billede jeg prøvede at komme ind var jo ALT for stor

Jeg har også rodet MANGE gange! Ellers så google "hjemmelavet header til blog" der ligger lidt vejledninger rundt omkring!

Anmeld

22. august 2011

AnneBJ

Dobbelt oP!

Anmeld

29. august 2011

Melin

Jeg prøvede at skrive et svar til et af dine indlæg derinde - men er altså ikke en haj til sådan noget:

Ang at smide ud:

Har du læst "Ryd op i dit rod - med feng shui"? Af Karen Kingston. Jeg ryddede ca 50 % af mit indbo ud efter at have læst til side 90.... og der er smidt endnu mere ud nu. Bare i køkkenet blev det til to helt fulde flyttekasser der dels blev givet væk eller til genbrug. Det er en lille bog som nogengange kan fåes til 50 kr i Bilka. Tror også den kan lånes på biblioteket. Man kan jo bare hoppe over feng shui kapitlet hvis det ikke lige passer til én - det gjorde jeg ;o).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.