Mine to piger har samme far og var fra fødslen meget forskellige.
Den ældste var meget spinkel og kunne næsten se helt afpillet ud. Hun voksede langsomt og først nu hvor hun er 7 år har hun i højden indhentet sine jævnaldrende, men hun er stadig meget spinkel, trods det at både jeg og faderen er kraftige.
Min yngste datter var større ved fødslen og indtil hun blev 2½-3 år var hun både meget længere og tungere end søsteren var på samme alder. Nu er hun 3½ og er nu tættere på søsteren. Hun er ved at lægge baby-kroppen af sig og er nu også noget spinkel i det, men hun ser ikke helt så mager ud ud som søsteren gjorde.
Min mand og hans bror er født med 1½ års mellemrum af samme forældre og er meget forskellige, både igennem barndommen og som voksne. Min mand har tendens til få lidt mave, er kraftig og højere, hans bror er spinkel og meget senet at se på og kan slet ikke tage på i vægt. Min mand har alt sit hår endnu, hvorimod broderen var ret tyndhåret i en alder af 25:-(
Mine egne to brødre som har samme far men ikke samme mor ligner hinanden helt vildt meget både i krop, ansigt og sind. Og der er endda 15 år mellem dem. De har altid været som to dråber vand trods forskellige mødre.
Berith
Anmeld