Hvad koster nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej, jeg vil høre om der er nogle af jer der ved hvordan det er med økonomi og nr. 2. Vi fik vores første søn i 4. forsøg, men uden at betale da det var inden den nye lov og 4. forsøg med fordi jeg havde haft en mist abortion og det talte så ikke med. Så meget heldig

Nu tænker vi på nr. 2, men hvor meget skal vi mon spare op osv.

Håber nogen ved noget..

Og held og lykke til alle der endnu ikke har fået et barn jeg har selv været der og ved hvor opslidende det er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Nessie

Jeg har kigget lidt på de forskellige hjemmesider, og dér kostede 3 forsøg ca. 40.000 kr. Så kommer der jo tillæg til dit og dat, og selvfølgelig også medicinen.

Vi fik ICSI, og har regnet ud, at det vil koste et sted mellem 70. - og 80.000 kr.

Anmeld

21. august 2011

Roselil

Tak for svar, ja det var også i den størrelsesorden jeg regnede med, æv kan ikke lade være med at tænke at det er nogle dumme penge som jeg meget hellere ville bruge sammen med barnet når det var født. Ved jeg er priviligeret da vi allerede har en søn, men har altid ønsket mig flere børn. Jeg har selv 4 søskene og er så glad for dem, vil gerne give min søn en søsken, dog ikke 4

Anmeld

21. august 2011

ønskebørn74

Roselil skriver:

Hej, jeg vil høre om der er nogle af jer der ved hvordan det er med økonomi og nr. 2. Vi fik vores første søn i 4. forsøg, men uden at betale da det var inden den nye lov og 4. forsøg med fordi jeg havde haft en mist abortion og det talte så ikke med. Så meget heldig

Nu tænker vi på nr. 2, men hvor meget skal vi mon spare op osv.

Håber nogen ved noget..

Og held og lykke til alle der endnu ikke har fået et barn jeg har selv været der og ved hvor opslidende det er!

Har i æg på frys i det offentlige???

Anmeld

21. august 2011

Mi

Det kommer jo helt an på hvor omfattende behandlinger i skal have, men tjek klinikkernes hjemmeside.

Vi købte en pakke med tre forsøg, mikroinsimination med tesa, det kostede vist knapt 50000kr.

Jeg syntes det er de bedste penge vi nogensinde har brugt

Anmeld

22. august 2011

foto på lærred

selv uden den nye lov så var I kommet til at betale, da det offentlige kun betaler for den første. Prisen afhænger også af om I vælger 1 eller en pakke med 3 forsøg. Søg evt lidt rundt på hjemmesiderne. Hvis I har æg på frys fra det offentlige kan I sagtens bruge dem først selv om I har et barn i forvejen.

xxx for at I bliver gravide hurtigt.

Anmeld

22. august 2011

Roselil

Hej, vi har to æg hos det offentlige, men de er af dårlig kvalitet så regner ikke med at de kan blive til noget.

Vi var igennem behandling med mikroinsimination

Vi vil selvfølgelig bruge pengene og det er selvfølgelig også det værd Har nok bare stadig svært ved at acceptere tingenes tilstand, måske fordi det ikke er mig der er ufrugtbar? Underligt at det stadig sidder i mig når vi nu har 4 behandlinger bag os. Men kan simpelthen ikke slippe tanken om, hvor uretfærdigt det er! Og at det altid er mig mig mig der skal bære den største byrde, han afleverer jo bare en "klat".

Men er jo så lykkelig for vores dreng og han ligner sin far så meget og er enormt taknemmelig for at det lykkedes at få ham! Og at det er min mands bio barn

Ja, ved ikke lige hvad jeg vil med alle de tanker, man kan jo ikke gøre så meget ved naturens luner og naturen er hård. Jeg er jo bare et lille menneske i den sammenhæng... Har fået den der retfærdighedstankegang ind med modermælken, men naturen har jo ikke noget med retfærdighed at gøre, kan bar ikke slippe tanken om og følelsen af uretfærdighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.