inspiration til 2 års fødselsdags invitation!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.775 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Malli

Jeg sidder, og skal til og igang med invitationerne til min datters 2 års fødselsdag!

Jeg gider ikke bare skrive det traditionelle kedelige, som:

Det vil glæde mig at se dig, bla. bla. bla

Jeg tænker at det godt må være lidt sjovt, så er der nogen der har nogen gode ideer, forslag, billeder eller lignende de vil dele?

Jeg tænker mest af alt på teksten, det med selve udseendet af invitationen er der styr på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Camillakn

Malli skriver:

Jeg sidder, og skal til og igang med invitationerne til min datters 2 års fødselsdag!

Jeg gider ikke bare skrive det traditionelle kedelige, som:

Det vil glæde mig at se dig, bla. bla. bla

Jeg tænker at det godt må være lidt sjovt, så er der nogen der har nogen gode ideer, forslag, billeder eller lignende de vil dele?

Jeg tænker mest af alt på teksten, det med selve udseendet af invitationen er der styr på 

Hej __________

Fordi jeg har været en stor pige og spist mange gode måltider fylder jeg nu 2 år, D. ____.
Så siger mor og far vi skal holde en STOR fest med gaver og lagkage, bliver det ikke bare sjovt. Så kan det være jeg får noget nyt legetøj vi kan lege med. Jeg holder festen D. ___ kl. ___. Mor og Far skal lave boller og kage så de vil gerne vide om du kan komme senest D. ____.

Jeg ønsker mig:

....

Eller noget i den stil Heh, Skriv invitationen som var det din datter der skulle skrive den. 
Det var lige en idé herfra. Og tillykke med den lille prinsesse  

Anmeld

22. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har selv lige oprettet denne til min dreng som fylder 4 år og fik dette gode foreslag https://www.baby.dk/debat/128387pi1/boern-36-aar/indbydelse-til-4aarigs-foedselsdag.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.