Dreng vise kærlighed, 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Anonym trådstarter

Gør eller gjorde jeres små 1 årige drenge det ?? Jeg syntes nemlig at vores søn er ovenud god til at komme og kramme og kysse flere gange om dagen. Og det overrasker mig helt ekstremt positivt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, sådan er min søn også.

Nu hvor han så er blevet 21 måneder er det i mellemtiden blevet udvidet til kys og fingerkys også.
I dag gjorde han sig stor umage med at tage sutten ud af munden, lægge den i vindueskarmen, så han kunne sende mig et retur.

Jeg glemmer aldrig den dag jeg græd, da min far fik konstateret uhelbredelig kræft og han kom og lagde sine små arme om mig og lagde hovedet ind til mig.

Jeg elsker min kæreste himmelhøjt, men jeg er ikke i tvivl om hvem der er manden i mit liv.

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Ja, sådan er min søn også.

Nu hvor han så er blevet 21 måneder er det i mellemtiden blevet udvidet til kys og fingerkys også.
I dag gjorde han sig stor umage med at tage sutten ud af munden, lægge den i vindueskarmen, så han kunne sende mig et retur.

Jeg glemmer aldrig den dag jeg græd, da min far fik konstateret uhelbredelig kræft og han kom og lagde sine små arme om mig og lagde hovedet ind til mig.

Jeg elsker min kæreste himmelhøjt, men jeg er ikke i tvivl om hvem der er manden i mit liv.

Åhhhhhhh hvor er det bare sødt, tænk sig engang, jeg troede kun at det var pigerne der var på den måde. Jeg har altid fået at vide at drenge var vilde, og det havde jeg sådan set sat næsen op efter. Og et par af de drenge jeg oplever og ser i min hverdag er da godt nok også nogen vildbasser. Men man bliver da så positiv overrasket!!

Hvor er han altså bare sød din søn! Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om hvem der er manden i mit liv. Smelte smelte !! 

Anmeld

21. august 2011

emsaroto

Oskar kysser og krammer også rigtig meget i løbet af dagen

Anmeld

21. august 2011

SHERO

Sådan var/er min søn også, han lukkede dog ikke munden når han kyssede, har han heldigvis lært nu... Men ja krammer og kys dagen lang, helt fantastisk med kærlige børn...
Oplevede i fredags da jeg mod min gode vilje kom til at græde foran han, der kom han hen og aede mig og puttede sig ind til mig

Anmeld

21. august 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Gør eller gjorde jeres små 1 årige drenge det ?? Jeg syntes nemlig at vores søn er ovenud god til at komme og kramme og kysse flere gange om dagen. Og det overrasker mig helt ekstremt positivt.

Vores søn er også meget kærlig. Men han har det nok fra os, for vi er bestemt ikke blege for kys og kram herhjemme

Så sent som idag var vi i fælledparken og spille bold (han er 20 mdr) og han var bare så glad og fjollet. Da min mand sætter sig ned for at holde en pause går vores dreng straks hen til ham, lægger hans arm rundt om hans skuldre og åbner han anden arm ud mod mig og siger "kom mor" og så skulle vi ellers lige have et fælleskram, lige der midt på græsplænen

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

L.J.L skriver:

Vores søn er også meget kærlig. Men han har det nok fra os, for vi er bestemt ikke blege for kys og kram herhjemme

Så sent som idag var vi i fælledparken og spille bold (han er 20 mdr) og han var bare så glad og fjollet. Da min mand sætter sig ned for at holde en pause går vores dreng straks hen til ham, lægger hans arm rundt om hans skuldre og åbner han anden arm ud mod mig og siger "kom mor" og så skulle vi ellers lige have et fælleskram, lige der midt på græsplænen

Jeg snakkede faktisk også med min mand om det idag, for vi er nemlig heller ikke blege for kys og kram, og han får det RIGTIG mange gange om dagen. Så vi blev også enige om at det må være fordi at han vokset op med det, at det så nok er derfor at han er så god til at vise sin iver for sin mor og far. 

Hvor er det altså skønt at høre at der er så mange kærlige drenge derude

Anmeld

21. august 2011

Vial

Jeg har en dreng og en pige på lige over et år. Det er uden tvivl sønnen, der er mest kærlig. Han er SÅ omsorgsfuld. Kysser og krammer sin søster og sin mor.

Dukkerne får også både mad, kys og kram. Har undret mig over, at det er ham, og ikke hans tvillingesøster. Hun derimod ELSKER at sige billyde, mens hun kører med brormandsbiler på gulvet.

Anmeld

21. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN
KaMa skriver:

Jeg har en dreng og en pige på lige over et år. Det er uden tvivl sønnen, der er mest kærlig. Han er SÅ omsorgsfuld. Kysser og krammer sin søster og sin mor.

Dukkerne får også både mad, kys og kram. Har undret mig over, at det er ham, og ikke hans tvillingesøster. Hun derimod ELSKER at sige billyde, mens hun kører med brormandsbiler på gulvet.

Hehe.. De har nok  byttet lidt rundt på nogle almene gener, mens de lå sammen i mavsen.

Anmeld

21. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Åhhhhhhh hvor er det bare sødt, tænk sig engang, jeg troede kun at det var pigerne der var på den måde. Jeg har altid fået at vide at drenge var vilde, og det havde jeg sådan set sat næsen op efter. Og et par af de drenge jeg oplever og ser i min hverdag er da godt nok også nogen vildbasser. Men man bliver da så positiv overrasket!!

Hvor er han altså bare sød din søn! Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om hvem der er manden i mit liv. Smelte smelte !! 

Tak.

Loke er nu også en vildbasse. Fuld fart på og laver alle mulige stunts, så jeg er et nervevrag, selvom jeg ikke er pylret. Hehe...
Men en meget kærlig vildbasse.

Jeg havde også en forventning om, at pigerne var mere kærlige. Men det ligger nok også meget i opdragelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.